Mä olen ihan varmasti raskaana, ja mä EN TODELLAKAAN halua olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi olla totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä ihmiset vaahtoaa sterilisaatiosta?
Jos ap haluaa vielä tulevaisuudessa lapsia, nyt kävi niin että kortsu meni rikki, niin sit pitäis heti hakea steri? Ok. Muistakaa sit itse myös, jos kortsu hajoaa niin menkää sterilisaatioon!!

Minulla vähän sama tilanne... Olen ajatellut, että ei vahinkoja melkeinpä voi käydä, mutta niinpä vain napsahti omallekin kohdalle... Tai kyse ei nyt tässäkään itseasiassa ole puhtaasta vahingosta, vaan myös omasta huolimattomuudesta. Jos olisin kuitenkin 100 % varma, etten kykene tähän yhtä lasta vielä ottamaan, niin silloin olisin varmaankin ollut varovaisempi. Meillä tilanne on se, että tosiaankaan tähän ei nyt uutta lasta kykenisi ottamaan, mutta tilanne ei ole ikinä niin mahdoton, että jos lapsi tekisikin tuloaan, niin aborttiin pitäisi turvautua. Me emme olisi kykeneväisiä tekemään aborttia. Kyllähän se lapsi olisi aivan yhtä rakas kuin aiemmatkin, vaikka suunnitelmat menisivätkin aivan uusiksi.

[QUOTE="Mää";23879485]Neljän raskauden jälkeen sinulla on kaksi lasta?[/QUOTE]

Oisko keskenmenoja?

Itsekkin olen 4 kertaa kokenut alkuraskauden kamaluudet, vain kaksi lasta on maailmaan asti päässeet.

hahaha. tämä on varmaan vitsi. Jos kortsu hajoaa ja lapsia ei missään nimessä halua haetaan jälkiehkäisypilleri. Siinä ei paljon laskut auta mitään, maailma on ihmeellinen paikka. Keho ei toimi tarkasti matemaattisten laskujen mukaan.

[QUOTE="vieras";23879522]hahaha. tämä on varmaan vitsi. Jos kortsu hajoaa ja lapsia ei missään nimessä halua haetaan jälkiehkäisypilleri. Siinä ei paljon laskut auta mitään, maailma on ihmeellinen paikka. Keho ei toimi tarkasti matemaattisten laskujen mukaan.[/QUOTE]

Mutta kun mä laskin... mutta kun apteekkiin on pitkä matka... mutta kun se pillerihän sekottaa mun normi kierron... no mut kun en mä pääse apteekkiin ku lapset on täs.... mut en mä uskalla ostaa sitä pilleriä kun apteekissa on tuttuja töissä....

Näitä selityksiä on palstalla kuultu miksei voi hakea sitä jälkiehkäisyä. Toivotaan nyt kuitenkin että ap sit ei olis paksuna.

Mutta kun mä laskin... mutta kun apteekkiin on pitkä matka... mutta kun se pillerihän sekottaa mun normi kierron... no mut kun en mä pääse apteekkiin ku lapset on täs.... mut en mä uskalla ostaa sitä pilleriä kun apteekissa on tuttuja töissä....

Näitä selityksiä on palstalla kuultu miksei voi hakea sitä jälkiehkäisyä. Toivotaan nyt kuitenkin että ap sit ei olis paksuna.

Minun selitykseni oli se, että oli ihan pieni vauva täysimetyksellä, ja pelkäsin, että se jälkiehkäisy vaikuttaisi maitoni koostumukseen. Tietääkö kukaan, että vaikuttaako? E-pillereitä ei tietääkseni ainakaan määrätä hyvin pian synnytyksen jälkeen, sillä se vaikuttaa maitoon...

Minun selitykseni oli se, että oli ihan pieni vauva täysimetyksellä, ja pelkäsin, että se jälkiehkäisy vaikuttaisi maitoni koostumukseen. Tietääkö kukaan, että vaikuttaako? E-pillereitä ei tietääkseni ainakaan määrätä hyvin pian synnytyksen jälkeen, sillä se vaikuttaa maitoon...

Nää on sarjassamme typeriä syitä, kai jokainen osaa soittaa neuvolaan, lääkäriin, päivystykseen tms. ja kysyä asiasta, apteekkarikin varmasti osaa jotain sanoa asiaan.

Ja ap, odottele rauhassa sinne perjantaihin, on nimittäin melko epätodennäköistä et vielä olis cb plussaa näyttänyt, on liian aikaista..Mut josko ne menkat sieltä alkais.. :hug:

Ja vieras joka kyselit, niin kyllä ja kiitos. :)

[QUOTE="vieras";23879576]Tuolla aiemminhan ap mainitsi, että menisi sterilisaatioon jos sen saisi. Lue ketju kokonaan![/QUOTE]

Hän mainitsi :"Minähän tekisin heti sterilisaation, jos lapsiluku ja ikä antaisi myöden. Mutta kun ei anna. "

mä menen aborttiin perjantaina ilman mitään taakkaa ;) en vaan halua lisää lapsia ja sillä pihvi. enkä niitä myöskään tee yhdenkään jeesustelijan painostuksesta. 2 aborttia oon tehny nuorempana ja en, en ole katunut kumpaakaan. ehkäsynä laastari nyt. ennen ollut pillerit.

Nää on sarjassamme typeriä syitä, kai jokainen osaa soittaa neuvolaan, lääkäriin, päivystykseen tms. ja kysyä asiasta, apteekkarikin varmasti osaa jotain sanoa asiaan.

Ja ap, odottele rauhassa sinne perjantaihin, on nimittäin melko epätodennäköistä et vielä olis cb plussaa näyttänyt, on liian aikaista..Mut josko ne menkat sieltä alkais.. :hug:

Ja vieras joka kyselit, niin kyllä ja kiitos. :)

Jos se vauva ei ole maailmanloppu, niin ei tarvi soittaa. :)

mä menen aborttiin perjantaina ilman mitään taakkaa ;) en vaan halua lisää lapsia ja sillä pihvi. enkä niitä myöskään tee yhdenkään jeesustelijan painostuksesta. 2 aborttia oon tehny nuorempana ja en, en ole katunut kumpaakaan. ehkäsynä laastari nyt. ennen ollut pillerit.

onpas sulla ollu huono tuuri kun kolme kertaa pettää ehkäsy, kai sä ymmärrät sen ettei se riitä että laastarin ostaa vaan sitä pitää käyttääkin? kehtaat vielä jotain helvetin hymynaamoja laitella

Yhteistyössä