Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä ihmiset vaahtoaa sterilisaatiosta?
Jos ap haluaa vielä tulevaisuudessa lapsia, nyt kävi niin että kortsu meni rikki, niin sit pitäis heti hakea steri? Ok. Muistakaa sit itse myös, jos kortsu hajoaa niin menkää sterilisaatioon!!
Kalja kusettaa aika nopeesti.Raskaustesti haettu.... Kun nyt vaan alkais kusettamaan...
Mutta kun mä laskin... mutta kun apteekkiin on pitkä matka... mutta kun se pillerihän sekottaa mun normi kierron... no mut kun en mä pääse apteekkiin ku lapset on täs.... mut en mä uskalla ostaa sitä pilleriä kun apteekissa on tuttuja töissä....
Näitä selityksiä on palstalla kuultu miksei voi hakea sitä jälkiehkäisyä. Toivotaan nyt kuitenkin että ap sit ei olis paksuna.
Minun selitykseni oli se, että oli ihan pieni vauva täysimetyksellä, ja pelkäsin, että se jälkiehkäisy vaikuttaisi maitoni koostumukseen. Tietääkö kukaan, että vaikuttaako? E-pillereitä ei tietääkseni ainakaan määrätä hyvin pian synnytyksen jälkeen, sillä se vaikuttaa maitoon...
Nää on sarjassamme typeriä syitä, kai jokainen osaa soittaa neuvolaan, lääkäriin, päivystykseen tms. ja kysyä asiasta, apteekkarikin varmasti osaa jotain sanoa asiaan.
Ja ap, odottele rauhassa sinne perjantaihin, on nimittäin melko epätodennäköistä et vielä olis cb plussaa näyttänyt, on liian aikaista..Mut josko ne menkat sieltä alkais.. :hug:
Ja vieras joka kyselit, niin kyllä ja kiitos.![]()
mä menen aborttiin perjantaina ilman mitään taakkaaen vaan halua lisää lapsia ja sillä pihvi. enkä niitä myöskään tee yhdenkään jeesustelijan painostuksesta. 2 aborttia oon tehny nuorempana ja en, en ole katunut kumpaakaan. ehkäsynä laastari nyt. ennen ollut pillerit.
mä menen aborttiin perjantaina ilman mitään taakkaaen vaan halua lisää lapsia ja sillä pihvi. enkä niitä myöskään tee yhdenkään jeesustelijan painostuksesta. 2 aborttia oon tehny nuorempana ja en, en ole katunut kumpaakaan. ehkäsynä laastari nyt. ennen ollut pillerit.