Mä olen ihan varmasti raskaana, ja mä EN TODELLAKAAN halua olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi olla totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi olla totta

Vieras
Paskat. Kortsu meni rikki, ja laskin väärin, muistin että menkkani olivat olleet vasta viikko sitten, mutta nehän olivat olleet just sen kaks viikkoa sitten... Eli täsmälleen huonoimpaan aikaan.

Palelee, vatsaa kivistää, menkkojen pitäisi alkaa perjantaina, mutta tuskin alkavat.... Neljän raskauden jälkeen sen jo melekeen tietää ilman testejäkin mikä on homman nimi.

Just kun sain tuon kuopuksen 2 veeksi, ja sen kanssa on helppo olla ja sen voi joskus antaa hetkeksi mummallekin hoitoon.... Kesä tulossa, suunnitelmia, juhlia, reissuja :( Just oon saanut hoikan uumani takasin, ja mahdun vanhoihin kivoihin vaatteisiini, taas norsuksi.... =(

Ja nytkö pitäisi taas alkaa valvomaan öitään.... Ei hitto mä en halua mitään vauvaa!! EIIII!!!

Ja kuitenkin, oishan se kiva.... Mutta ei..... :(

Odottavan aika on NIIIN pitkä... :/ Taidan kuitenkin hakea jonkun 2-päkin, teen tänään ekan, ja perjantaina heti aamulla toisen, jos eka ei näytä mitään, ja menkat ei perjantaina oo alkaneet...

"oletko kuullut jälkiehkäisystä???"

No perkele. Olen kuullut, mutta kun laskin väärin, ja luulin, ettei ole tarvetta. Mun kierto on niin säännöllinen, mutta laskupää näköjään ihan perseestä.

No, nyt on turha jälkiviisastella, jos lasti on jo tyhjentynyt oikeaan aikaan. Saa kai sitä nyt itelleen vihanen olla? Tyhmäminätyhmätyhmätyhmä!!!! Olis pitänyt hakea ne jälkkärit, ja olis pitänyt olla luottamatta, eikä tana ois pitänyt harrastaa seksiä!

Voi että aikuiset ihmiset voi olla tyhmiä. Tuollaista voisi odottaa lapsettomalta teiniltä mutta ei aikuiselta.

Tosiaan, mee sterilisaatioon kun oot ton hoitanut pois alta.

Ai mitä voisi odottaa lapsettomalta teiniltä muttei aikuiselta? Tuskin mä olen maapallon ainoa AIKUINEN äiti, jolle sattuu vahinko, ja joka ei halua lasta.... Pitäiskö mun nyt vaan naureskella iloissani kun olen raskaana, vaikken mitään vauvoja halua tähän hetkeen ruveta tekemään? Vai mitä mun pitäisi tehdä? Sanopas se mulle viisastelija.

Oma moka joo, kun en hakenut niitä jälkkäreitä, ja kun luotin niihin varmoihin päiviin, jotka sitten ei edes ollut niitä varmoja päiviä, mutta siitähän ei kärsi kukaan muu kuin minä itse.

[QUOTE="vieras";23879086]ei kai joku oikeesti usko tätä? miten sulla voi mennä noin kauan että saat uomas kuntoon, 2 VUOTTA??[/QUOTE]
Kyllä taitaa aapeen UOMA olla ihan kunnossa, kun sitä on antaumuksella kynnetykin...

• Tykkää
Reactions: emppu75
hei, en voinut olla vastaamatta, oletko ajatellut asiaa ihan loppuun, kaikista ehkäisykeinoista huolimatta kun seksiä harrastaa voi tulla silti raskaaksi, mikään ei ole pomminvarma keino ehkäistä, ja minun mielestä jos teillä ei ole lapsiluku täynnä niin mikäs siinä sitten anna vauvan syntyä, jokin tarkoitus meillä kaikilla on, en ymmärrä ihmisiä jotka ovat niin itsekäitä että ryhtyvät aborttiin, se on murha, vauvalla on kaikki elimet ja sydän sykkii jo varhaisilla viikoilla, oletko koskaan törmännyt netissä videoon jossa kuvataan abortointi, siinä vauva rimpuilee vastaan ja taistelee hengestään viimeiseen asti. ihmiset on julmia!!aikuisen ihmisen pitäisi pystyä ottamaan vastuu! ajattele jo olemassa olevaa lastasi, miltä tuntuisi jos häntä ei olisi? ja mieti sitä tulevaisuutta kun elät taakka sydämmessäsi, ja jos et tehdyn abortin takia voikkaan enää koskaan saada lapsia..siinäpä miettimisen aihetta.... Kaikkea hyvää perheellesi ja toivottavasti teet oikean ratkaisun jos kuukautisesi eivät alakaan ja kannat sisälläsi uutta elämää<3

Yhteistyössä