V
vieras
Vieras
tämä kevättalvi tai miksi sitä nyt voi sanoa on melkein joka perheessä samanlainen. Meidän kyläkoulussa on yhteensä 30 oppilasta joista parhaana päivänä oli 11 pois...Lähes jokainen valittaa nyt samaa et koko ajan ollaan kipeinä. Voimia sinne ja eikö se kesä vie taudit mennessään.