Mä olen ihan hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistus

Vieras
Mies joutui äkillisesti sairaalaan, eikä syy ole vielä selvillä. Mä olen ihan paniikissa. En saa syötyä enkä nukuttua kunnolla ja olo on heikko sen takia. Lasten kanssa on pakko jaksaa. Lapset ikävöi isää, eivätkä ymmärrä mihin isi on yhtäkkiä hävinnyt. Meiltä kuoli hiljattain rakas lemmikki ja lapsille yritettiin selittää asiaa ja kerrottiin, ettei se tulee enää takaisin. Nyt 3-vuotias kyselee jatkuvasti, et tuleehan isi takaisin :( Tekisi mieli itkeä, mut en voi lasten nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä voit itkeä ja purkaa oloasi siihen ja selität lapsille miksi sinulla on niin paha mieli että itkettää

Lapset on niin pieniä vielä, etten halua suotta heidän edessään hermoilla. He eivät vielä kunnolla ymmärrä tilannetta ja hätääntyvät vaan entisestään, jos heidän edessään itken.

Rukoilen sun puolesta, Jumala voi teidänkin perhettä auttaa. Mulla on takana totaalinen romahdus ja vakava masennus. Taivaan Isän hellää huolenpitoa ja siunausta koko perheellenne!!

Just nyt tekis mieli huutaa kurkku suorana apua auttakaa. Mä toivon, et tää tilanne olis äkkiä ohi. Tänään tulee jotain koetuloksia ja pelottaa ihan hirveästi. Jos sieltä selviää jotain vakavaa, niin mä en tiedä mitä sitten tapahtuu. Mä varmaan romahdan ihan totaalisesti. Kuka sitten huolehtii lapsista...

Yhteistyössä