mä olen ihan hukassa mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
pitäisikö mun erota mielestänne? Mies ei aluksikaan ollut sellainen kuin halusin. Lähinnä ärsyttää pitkään nukkuminen aina, myöhään töissä (ei aikaa perheelle), nörttiys, itsestään huolehtimattomuus. Ei ehkä halua enää lapsiakaan. Olen joka päivä pohtinut eroa ja joka toinen sekunti taas ajattelen meidän nyt kouluikäisiä lapsia ja heille mies on hyvä isä. Seksiä meillä on 2krt/v, Ei tee aloituksia jne. Ei nukuta samassa sängyssä ja molemmat vasta vähän yli 30v.

Oikeastaan tarvisin intohimoisen toisen miehen ja seksiä, että tuntisi itsensä naiseksi. En ole varmaan koskaan tuntenut sitä nykyisen mieheni kanssa. =/

Läheiseni (vanhempani) haluaisivat että olemme yhdessä lasten takia....eivät oikeastaan halua edes neuvoa tai puuttua tai sanoa mielipidettään.

Älä kysele muiden mielipiteitä. Sä olet aikuinen ihminen ja mieti mitä itse haluat ja tarvit. Tai sähän olet jo miettinyt. Meillä on yksi elämä, ei sitä tarvitse uhrata kuitenkaan omien lasten takia. Sulla on vielä elämä edessä tuon ikäisenä, mutta tee ratkaisusi itse. Muilta ei kannata neuvoja pyytää, koska varmasti löytyy niitä, jotka saavat sinut epäilevälle kannalle omien ratkaisujesi suhteen.

Nörttiydelle tuskin voi mitään, mutta oletteko yrittäneet parantaa muuten suhdettanne? Oletteko jutelleet siitä että seksiä on vähän ja mitkä asiat mättää? Minusta ensisijainen juttu on yrittää parantaa suhdetta tai ainakin tuoda toiselle ilmi se että olet tyytymätön, jotta toisella on edes mahdollisuus parantaa tilannetta mikäli haluaa. Sitten ero jos tilanne jatkuu ennallaan.

Miksi sinä alunperinkään aloit miehesi kanssa yhdessä olemaan, jos ei ollut sellainen mitä halusit?? Tätä en oikein ymmärrä... Vai oliko se vain paine "kun kaikilla muillakiin on mies" - joten ihan sama, kunhan joku mies löytyi??

Yhteistyössä