Mä olen huono yh:na

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun ei tarvitte töihin ja likka on äitilläni.

Mutta mitä mä teen, lipitän yhtä siideriä vaikka kuinka kauan, en jaksa mennä suihkuun ja valmistautua baariin menoon! :o Eihän yh vain näin tehdä! Pitäisi olla jo naama puunattuna ja valmiina lähtemään liikenteeseen, vähintään sixpäkki pitäisi olla juotuna tässä vaiheessa.

Mä oon tylsä. :xmas: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
:laugh: Nyt sitte vauhtia siihen toimintaan! Sä pilaat yh:den maineen! :kieh:

Kaipa mä voisin raahustaa suihkuun ja sen jälkeen avata toisen siiderin. :snotty:

Ei käy, kiskaset koko pullon huikalla, sipsutat KORKKARIT jalassa vessaan ja suihkuun, sit taas korkkarit jalkaan ja sidu huikalla nassuun... ja olet jo meikkiä vaille valmis baariin ressukoita (tahdottomia aviomiehiä, jotka lankeaa jokaisen yh:n puloihin vastustuskyvyttömänä) kaatamaan.. :D

:laugh: Nyt sitte vauhtia siihen toimintaan! Sä pilaat yh:den maineen! :kieh:

Kaipa mä voisin raahustaa suihkuun ja sen jälkeen avata toisen siiderin. :snotty:

Ei käy, kiskaset koko pullon huikalla, sipsutat KORKKARIT jalassa vessaan ja suihkuun, sit taas korkkarit jalkaan ja sidu huikalla nassuun... ja olet jo meikkiä vaille valmis baariin ressukoita (tahdottomia aviomiehiä, jotka lankeaa jokaisen yh:n puloihin vastustuskyvyttömänä) kaatamaan.. :D

No en mä mitään korkkareita jalkaani laita keskellä talvea, kun pitää päästä kipeän lonkan kanssa kävelemään! |O :snotty: Saa ihan tasapohjaiset kengät kelvata, paremman takin laitan päälle. Ja että huikalla? :x :x Ei laske puolilitraa sidukkaa niin helposti!

Sori nyt kaikki, mutta mä juon edelleen sitä toista siideriä enkä ole aloittanut meikkaamista. En ole edes kattellut vaatteita mitä laitan päälle. :'(

laita jotain nopeesti riisuttavaa,kun se varattu ukko löytyy :D oikeestaan sillä meikilläkään niin väliä ole,kun jo hämärää...

Yhteistyössä