Mä olen huomannut, että samoilla tyypeillä vastaukset vaihtelee paljonkin eri päivinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
jos nyt tekisin aloituksen, että tukistin lastani niin te jotka tänään vastaisitte mulle todella hävyttömästi vastaus olisi erilainen huomenna. Menkoistako se johtuu, kun vähän mieli ailahtelee?
Varsinkin Borkku on tällainen, mutta hällä taitaa vaihdevuodet kolkuttaa ovelle joten siksi "ymmärrän". :D

Ja toi tukistus oli vaan esimerkki....

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä ja palstalla harva jaksaa teeskennellä joten se näkyy heti vastauksista tietenkin.
Näin. PMS:llä toki voi joskus olla vaikutusta asiaan, mutta useimmiten johtuu ihan muista syistä. *pohtii, millaiseksi ap tulkitsee mun tämän päiväisen mielentilan :xmas: *

Niiin.. Sehän on ihan kamalaa jos mielipidettä vaihtaa.. Saatan mieki haluta tänään ruoan kans maitoa mutta huomenna (voi kamala sentään) saatan haluta MEHUA!!! Siis A.P.U.A!!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä ja palstalla harva jaksaa teeskennellä joten se näkyy heti vastauksista tietenkin.
Näin. PMS:llä toki voi joskus olla vaikutusta asiaan, mutta useimmiten johtuu ihan muista syistä. *pohtii, millaiseksi ap tulkitsee mun tämän päiväisen mielentilan :xmas: *

Jep ja ihan oikeesti, ei aina jaksa kamalan kohteliaasti selittää ummet ja lammet. Töksähtelyä tulee, mutta voihan sen paikata seuraavana päivänä tai vuonna. :xmas:

Yhteistyössä