mä olen hirveän kateellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu siis ehdottomasti teidän täytyy saada yhteys keskenänne. Mutta se mikä sun EHDOTTOMASTI täytyy lopettaa, on teidän suhteen vertaaminen muiden suhteisiin. Ihan oikeesti. Katos kun kukaan ei voi tietää missä jamassa kenenkin parisuhde on.

Mä käsitin tämän kun yhden erittäin onnellisen (ulkoisesti) parisuhteen kulissit alkoi yksi ilta sattumalta (ja alkoholin vaikutuksesta) kaatuilla. Kävikin ilmi että mies on sairaalloisen mustasukkainen mutta toisaalta myös itse uskoton. Ja nainen ei jaksa mitään makkarissa, on aivan miehen tossun alla jne...

Toisaalta me ei miehen kanssa pahemmin julkisesti pussailla. Saatetaan jopa piikitellä toisiamme leikkisästi ja sen joku voi ottaa jopa riitelynä. Tuskin vaikutetaan miltään "onni ja auvo"-pariskunnalta, vaikka sitä oikeesti ollaan.

Eli moni kakku päältä kaunis. Muista se ja keskity vain ja ainoastaan omaan parisuhteeseesi. Ja teillä on nyt raskasta aikaa. Ei kannata silti luovuttaa, sillä jokainen parisuhde kokee niitä ylä-ja alamäkiä. Sun mieskin on varmaan tosi väsynyt raksahommista yms.

Jaksuja :hug:

Jotkut pussailee yleisillä paikoilla, mutta siihen se sattaa jäädäkin. Kaikki ei oo aina sitä, miltä näyttää. yks pari ainakin, jotka aina toisiansa vaivautumiseen asti nuoli ja koko aika lässytti, eroskin sitten ja niillä olikin ollut vaikeuksia aina. Pelkkää teatteria.

Jostain jos sais sitä aikaa varastettua, ihan vaikka puoleksi tunniksi. jos ois vaikka iakka vähän aikaa olla vaan toisen kainalossa, vaikkei ees puhuis.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jotkut pussailee yleisillä paikoilla, mutta siihen se sattaa jäädäkin. Kaikki ei oo aina sitä, miltä näyttää. yks pari ainakin, jotka aina toisiansa vaivautumiseen asti nuoli ja koko aika lässytti, eroskin sitten ja niillä olikin ollut vaikeuksia aina. Pelkkää teatteria.

Jostain jos sais sitä aikaa varastettua, ihan vaikka puoleksi tunniksi. jos ois vaikka iakka vähän aikaa olla vaan toisen kainalossa, vaikkei ees puhuis.

Juu, ei se pussailu ja käsi kädessä kävely kerro mitään.
Tunsin kerran parin, joka oli julkisilla paikoilla aina käsi kädessä, halasivat, pussailivat, lässyttivät toisilleen, jne. Kulissit alkoi jossain vaiheessa kaatua, ja kaatuivatkin rytinällä: taustalta paljastui vuosikymmenen ajan kestänyt väkivalta, vaimon sivusuhteet, miehen yhden illan jutusta syntynyt lapsi, jne. Ja "täydellinen liitto" päättyi sitten siihen, että toinen tappoi itsensä, ja toinen ryyppäsi itsensä hengiltä pian sen jälkeen. Jippiaijee.

Ja toinen mukamas-täydellinen pari, jota kaikki aina ihailee koska ne on muka niin onnellisia, on sellainen missä mies hakkaa ja vaimo meikkaa mustelmat piiloon kerta toisensa jälkeen. Moni tuttuni joka ei hakkaamisesta tiedä on sanonut, että olisipa heidänkin miehet noin ihania, huomaavaisia, helliä, toisivat kukkia ja lahjoja, jne. Mä ajattelen aina, että varokaa mitä toivotte :/

Tiedänpä mäki parin, joka pussaili joka paikassa, niin että se ihan jo häiritsi mua. Ne julkisesti oli niin rakastuneita, ja sit kumpikin erikseen tilitti mikä toisessa mättää ja kun ei jaksa sitä enää. Ja ne eros :(

ei sillä, ei se varmasti kaikkiin julkisisti pussaileviin päde vaikka niitäkin on.

Ap, sanot oikeesti miehelles miltä tuntuu! Ja vaik pakkaat kassin ja lähdet pojan kans hetkeksi jonnekki, josko se tajuais! Voimia paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun ystävien parisuhteille. siis niin kateellinen et mä hajoan kun näen niitä yhdessä.
ne halailee ja suukottelee, kulkee käsi kädessä, tekee asioita yhdessä ja viihtyy toistensa seurassa.

miksi vitussa meillä ei voi olla niin? :'( :'(

kyllä me halitaan ja suukotellaan jos satutaan joskus näkeen, mut toi kaikki muu...

mä rakastan mun miestä niin että sattuu, mut mä en jaksa.
en jaksa enenenenenenen. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

(ja kyllä, yrittänyt olen vaikka mitä, sitä on kenenkään turha edes kysyä )

Oho, täällä olikin melkein samanlainen aloitus kun minkä äsken tein
=)
:hug:

Minusta siis myös tuntuu pahalta ja kateellisena katselen pariskuntia jotka halii, on onnellisia, suukottelee jne. Vaikka mekin siis tehdään niin ja ollaan onnellisia, mutta joku saa minutkin tuntemaan kateutta.

:hug:
Ja säälin lisäksi kateus on yks kamalimmista tunteista :kieh:

Yhteistyössä