Ma olen hammastunut...siis kukaan ei katsonut eilistä wt-dokumenttia????

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27662944:
Mikä dokumentti?
Sellainen dokkari brittimiehestä jolla oli 20 lasta eri naisten kanssa....;)
Viimeisimmän vaimon kanssa heillä oli 9 lasta. Perheen isä oli ns. kadulla kasvanut ja rötöstellyt ikänsä, perheen mamma tykkäsi ottaa Strongbow'ta, isukki yritti kovasti päästä viinasta eroon ja pääsikin vankilassa..rööki paloi olkkarissa kun pienoiset piltit telmivät jaloissa...no semmonen, Ryysyranta.
 
Sellainen dokkari brittimiehestä jolla oli 20 lasta eri naisten kanssa....;)
Viimeisimmän vaimon kanssa heillä oli 9 lasta. Perheen isä oli ns. kadulla kasvanut ja rötöstellyt ikänsä, perheen mamma tykkäsi ottaa Strongbow'ta, isukki yritti kovasti päästä viinasta eroon ja pääsikin vankilassa..rööki paloi olkkarissa kun pienoiset piltit telmivät jaloissa...no semmonen, Ryysyranta.
no hemmetti! Taas olen missannut jotain viihdyttävää : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27662988:
no hemmetti! Taas olen missannut jotain viihdyttävää : /
Damn!!!! No, ehkä ne uusii sen vielä...;)
Minust se oli mainio vertailukohde vaikkapa niille 'voinko ottaa yhden viinilasin kun lapset ovat kotona'-keskusteluille....ja ihan avartava muutenkin. Brittisarja Shameless ei siis olekaan ihan tuulesta temmattu?
 
Ah, mä rakastan brittimiehiä (tosin mieluummin irkku tai skotti). Ja Strongbow on hyvää! :p
Juuuuh, onhan se hyvää...:D
Eikä noissa brittimiehissäkään (kai?) mitään vikaa ole. Oli tänkin perheen iskä pohjimmiltaan ihan hyvä iskä (kai?) ja näytti lapsista tykkäävän kun sitä kymmenennettä haikaili.

Sori, kahdennettakymmenettäensimmäistä...
 
Viimeksi muokattu:
"nuuh"
Miten muistaa edes kaikkien nimiä kun oli vielä pinttimiehiä? Vai oliko ne tyyliin Frank junior, Frank juniorjunior.... niin ja oliko ne äiteet sellaisia Vicky Pollardeja:D
 
Järkyttynyt
[QUOTE="nuuh";27663068]Miten muistaa edes kaikkien nimiä kun oli vielä pinttimiehiä? Vai oliko ne tyyliin Frank junior, Frank juniorjunior.... niin ja oliko ne äiteet sellaisia Vicky Pollardeja:D[/QUOTE]

Siitä, että kahden pojan nimi oli Luke ja muistaakseni 2-3 nimi oli Mike...
 
Järkyttynyt
Niin, näin dokumentin ja kyllä'se sydäntä riipoi katsella niiden lasten elämää. Kun isä oli vankilassa niin lapset oli ihan heitteillä. Monta lasta tutit suussa ja yksi makasi käytävällä kun se oli unohdettu laittaa nukkumaan ym ym. Äiti oli koko ajan siideritölkki kourassa ja tupakka suupielessa. Isä kauhisteli vauvan (lapsenlapsi) kanssa samassa huoneessa tupakointia. Itse oli kuulemma omien lasten kohdalla odottanyt aina 3-6kk ennen kuin tupakoi samassa tilassa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttynyt;27663151:
Niin, näin dokumentin ja kyllä'se sydäntä riipoi katsella niiden lasten elämää. Kun isä oli vankilassa niin lapset oli ihan heitteillä. Monta lasta tutit suussa ja yksi makasi käytävällä kun se oli unohdettu laittaa nukkumaan ym ym. Äiti oli koko ajan siideritölkki kourassa ja tupakka suupielessa. Isä kauhisteli vauvan (lapsenlapsi) kanssa samassa huoneessa tupakointia. Itse oli kuulemma omien lasten kohdalla odottanyt aina 3-6kk ennen kuin tupakoi samassa tilassa....
Jep, pistää mietityttämään dokumentoijan roolia...oli kyllä aivan sossukamaa ko. perhe. En itse oikein tiedä mikä oli dokun pointti. Kuvata perhettä jossa kaikki menee päin pebaa mutta joka kuitenkin jotenkin pärjää?
 
mie katoin ja ja jopa mies joka on hyvinkin "kylmä ja tunteeton" muita ja muiden ongelmia kohtaan hermostui..
minen vaan käsitä miten tässä maailmassa, vielä tänä päivänä voi olla tuollaista ja sen annetaan jatkua
 

Yhteistyössä