Mä olen epäonnistunut, omissa silmissäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Ihan pikkujuttu, mutta harmittaa.
Silloin ku mulla ei ollu lapsia, ajattelin aina miten laitan lapsille ja itselle juhlavaatteet synttäreille, pöytä notkuu toinen toistaan hienompia herkkuja ja koti on niin siisti ettei tosikaan.
Nyt täällä on puhdasta, mutta tavarroita levällään. Ei ole hajuakaan mitä laitan lapsille päälle, kai siellä kaapissa jotain on. Itselle on uusia vaatteita, aleista ostettu, mutta ei ne kovin juhlavia ole...
Tarjolla rumia ikkupizzoja, alkeellisia nakkirullia, ja kakku vielä koristelematta. vieraat tulee klo 15, ja tässä mä istun pers homeessa edes yrittämättä tehdä mitään!
Paska mikä paska. Vaan tuskin tää muita häirihtee ku mua...

No eiköhän silti kivat synttärit. Ja itseähän ne vaan hämääkin :) Meillä on huomenna neidin 1v synttärit, ja kuvittelin kuinka väkerrän kaikenmaailman vaaleanpunaisia pikkuleipiä ja tytöllä joku ihana mekko. Mutta pikkuleivät ei onnistunut joten hain kaupasta, ja ihan vaan housut ja paita tulee vaatteiksi, kun ei osaa kävellä ja hermostuu kuitenkin mekon kanssa konttailuun.

Ihan turha laitella kaikki täydelliseksi ennen synttäreitä. Meillä on ainakin jokaisten pippaloiden jälkeen ollut aivan mieletön kaaos kotona... Murusia kaikki paikat täynnä, ja pieniä käpälänjälkiä joka pinnassa :D

Yhteistyössä