mä olen ällikällä lyöty ja surullinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Mä olen aivan pihalla!
Mulla ja miehellä menee aika akusittain tosi huonosti ja meidän suhde on ollut aina tämmöistä vuoristorataa.
Vanhempani eivät siedä miestäni (ei siis ole skokaan lyönyt tms) tämän käytöksen takia.
Nyt sitten isäni katkaisi välit minuun ja lapseemme ksoka HÄN ei jaksa katsella vierestä riitelyämme.
Muutenkin ainoa kommentti mitä hänen suustaan pääsee on "jätä se", tai "taas se runkkari on tehnyt sitä ja tätä" haukkuu siis minulle miestäni kokoajan.
Ja tämän johdosta en ole käynyt heidän luonaan niin hirveän useasti,pahoitan joka kerta mieleni siellä.ja tämän olen heille myös kertonut.

Surettaa omasta puolesta sekä lapsen,ettei hän näe vaariaan ennen kun eroan tämän isästä.
se on ehto sille että korjaan välimme.
MINÄ EN KÄSITÄ*!!!

tiedän että mun meis on toilaillut ja katuu syvästi ,sain hänet vihdoin ymmärtämään mitä hänen käytöksensä tekee perheellemme..enkä voi yksinään häntä syyttää,osaan minäkin tietyllä tavalla sitä raivoa ruokkia.

mutta siis katkaista nyt välit tyttäreen ja ainoaan lapsenlapseen :o

Mun vanhemmat katkaisivat välit minuun juuri miehen tuollaisen käyttäytymisen takia, ja jälkikäteen ajateltuna olivat oikeassa niin tehdessään. Se oli heidän keinonsa osoittaa, että riittää. Jos mies toilailee ja katuu, toilailee ja katuu, niin läheisillä tulee jossain vaiheessa mitta täyteen sitä toilailemista ja katumista, joka ei koskaan kuitenkaan johda mihinkään muutokseen. Vaimo sitä voi sietää ja katsella ihan rauhassa, mutta ei sinun vanhempiesi ole pakko siihen teidän suhteenne vuoristorataan tulla mukaan vaikka sinusta olisikin ok lapsien ja sinun itsesi elää sellaista elämää.

Minusta isäsi teko on ymmärrettävä. On tosi rankkaa seurata sivusta kun läheinen hukkaa elämäänsä, ja jos läheinen ei pysty vetämään rajoja niin se on tehtävä sitten itse, ettei itsekin mene mukaan ja "sairastu". Mitä mieltä kaverisi ovat sun ja miehesi suhteesta?

muutama hyvä ystävä on ottanut kantaa,ovat sitä mieltä että itse teen tietysti päätökseni mutta jotain on tehtävä.
Todella vaikea tilanne.Isä oli minulle se ainoa tuki ja turva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muutama hyvä ystävä on ottanut kantaa,ovat sitä mieltä että itse teen tietysti päätökseni mutta jotain on tehtävä.

On kyllä hirvittävän vaikeaa olla se tuki ja turva, kun toinen ei itse ole valmis muuttamaan elämäntilannettaan millään lailla. SINUN pitäisi olla itsesi tuki ja turva, sinun miehesi pitäisi olla se tuki ja turva. Ei sinun isäsi. Se ei ole hänen tehtävänsä eikä velvollisuutensa.

olen vain niin ällikällä lyöty kun harvoin tällaisia asiaoita näkee "näin läheltä",aina oman suhteen ongelmat tuntuu jotenkin pieniltä tai niitä vähättelee.
rakastan meistäni,mutten kestä jos oikeasti joudun valitsemaan mieheni ja isäni väliltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

On kyllä hirvittävän vaikeaa olla se tuki ja turva, kun toinen ei itse ole valmis muuttamaan elämäntilannettaan millään lailla. SINUN pitäisi olla itsesi tuki ja turva, sinun miehesi pitäisi olla se tuki ja turva. Ei sinun isäsi. Se ei ole hänen tehtävänsä eikä velvollisuutensa.

tuo on muuten totta!
tuntuu että oma pää on olut niin kauan pensaassa että on aika ottaa se sieltä pois.

Isäsi on varmaan viimein ymmärtänyt, että olemalla se tuki ja turva sinulle mahdollistanut miehesi paskan käytöksen. Ihan sama kuin päihdeongelmaisten läheisillä.

SIINÄPÄ SE KYSYMYS.. ISÄ VAI MIES, jos rakastat miestäsi sydämestäsi tiedät mitä tehdä. Minusta isäsi on kylmä. Voihan suhde olla riitainen, mutta silti rakastava ja toimiva.. toiset ku riitelevät äänekkäästi ilman sen kummempia

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

tuo on muuten totta!
tuntuu että oma pää on olut niin kauan pensaassa että on aika ottaa se sieltä pois.

:) Sitten vaan töihin sen oman elämän parantamiseksi. Kyllä ne välit isäänkin sitten siitä kohenevat.

nii, mitä se ukko on siis tehnyt, että vanhemmat reagoivat niin voimaakkasti? sä kirojtit ettei koskaan lyönyt - oliko henkisesti väkivaltainen tai mitä? muuten, jos te riitelette lasten nähden, ei ole kovin hyvä juttu...

Yhteistyössä