Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas pyrin mieluummin etsimään kaikesta jotain positiivista. Muuten elämä olis aika viddumaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas pyrin mieluummin etsimään kaikesta jotain positiivista. Muuten elämä olis aika viddumaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tomaattikeitto:Negatiivisuudestakin voi ammentaa voimia, mielestäni ei voi olla kokoajan positiivinen -olematta välillä negatiivinen. Esittäminen sucks.
Ei positiivisuus tartte olla pelkkää naminamia. Mutta meillä positiivisilla on pienempi riski sairastua vakavasti ja parempi ennuste parantua, jos satuttas sairastumaan. Siinä mulle motivaatiota olla optimisti.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas pyrin mieluummin etsimään kaikesta jotain positiivista. Muuten elämä olis aika viddumaista.
Mii too.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas olen mieluummin vaikka sellainen nami nami-tyyppi kuin synkistelevä ja itsesäälissä rypevä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas olen mieluummin vaikka sellainen nami nami-tyyppi kuin synkistelevä ja itsesäälissä rypevä.
Ai eikö ole muka välimuotoja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas olen mieluummin vaikka sellainen nami nami-tyyppi kuin synkistelevä ja itsesäälissä rypevä.
sun alkuperäisen tekstin perusteella ei ole.
Tuo johtuu vain siitä, että positiiviset asiat eivät kansaa kiinnosta. Vai montako positiivista juttua löydät esim iltapäivälehtien lööpeistäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Ja tämän palstan mammojen logiikan mukaan jos välillä kirjoittaa jotain negatiivista, niin on aina negatiivinen ja aina valittaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas olen mieluummin vaikka sellainen nami nami-tyyppi kuin synkistelevä ja itsesäälissä rypevä.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas olen mieluummin vaikka sellainen nami nami-tyyppi kuin synkistelevä ja itsesäälissä rypevä.
No tottakai on. Sä vaan itse kerroit ettet kestäisi nami nami-tyyppejä. Sen toinen ääripää on sitten tuo supersynkkä. Ja mä siis vastasin että olisin mieluummin nami nami kuin supersynkkä ...jos siis kahdesta ääripäästä pitää valita =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:montako positiivista juttua löydät esim iltapäivälehtien lööpeistä![]()