Henkisesti rankka fetissi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä ei ole harmaata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämä ei ole harmaata

Vieras
Olen pettäjä. Siinäpä se tunnustus. Minulla on rakastaja. En halua jättää kuitenkaan perhettäni, koen onnellisuutta myös parisuhteessani. Haluan pitää vain molemmat, sillä seksuaalisesti tarvitsen sitä. Pidän oman parisuhteeni kipinän tulisena kun minulla on suhde muuallekin. Saan loistavaa seksiä rakastajaltani, mutta en ole hänen kanssaan sellaisessa yhteydessä kuin rakastetun kanssa olisi. Mutta kun sitten sen jälkeen olen oman mieheni kanssa niin miten vapauttavan ihanaa seksiä, parempaa kuin mikään. Henkisesti on joskus ongelmallista käsittää miten voin olla näin paha ihminen voidakseni tyydyttää suurimmat haluni. Seksuaaliterapeutille en uskalla mennä, koska tiedän, että kaikki käskisivät minun lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23819230:
Voisitko ajatella harrastavasi luvallista parinvaihtoa? Vai onko salassa vieraissa käynti juuri Se Juttu?

Minusta polyamorinen elämä olisi hienoa. Sallisin sen myös puolisolleni, koska itse en ole mustasukkainen. En vaan nykyisen puolisoni kanssa voi tehdä sitä kun hän ei ole samanlainen kuin minä, joten olen pakotettu toimimaan salassa.

Et ole missään nimessä sika, eikä miehesi kuuluisi jättää sinua.
Tämä on sitä palstaämmien kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Jos mies pettää/viettää aikaa kavereiden kanssa/jättää roskat viemättä ulos/puhuu liikaa/ei puhu/haluaa liikaa seksiä/ei halua seksiä/mitä tahansa niin ainoa ratkaisu on ero ja lauma palstaämmiä lynkkaa täällä miehen tekemiset tai tekemättä jättämiset armotta. Kun nainen taas huoraa niin se on täysin hyväksyttävää.

Ei saatana, miksi ihmeessä näitä pitää edes lukea.

[QUOTE="vieras";23819246]Tämä on sitä palstaämmien kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Jos mies pettää/viettää aikaa kavereiden kanssa/jättää roskat viemättä ulos/puhuu liikaa/ei puhu/haluaa liikaa seksiä/ei halua seksiä/mitä tahansa niin ainoa ratkaisu on ero ja lauma palstaämmiä lynkkaa täällä miehen tekemiset tai tekemättä jättämiset armotta. Kun nainen taas huoraa niin se on täysin hyväksyttävää.

Ei saatana, miksi ihmeessä näitä pitää edes lukea.[/QUOTE]

Ei tosiaan kannata lukea, jos ottaa kaiken lukemansa mustavalkoisesti. Eiköhän tuo ijhpge: n viesti kuitenkin ollut sarkasmia....

Minusta polyamorinen elämä olisi hienoa. Sallisin sen myös puolisolleni, koska itse en ole mustasukkainen. En vaan nykyisen puolisoni kanssa voi tehdä sitä kun hän ei ole samanlainen kuin minä, joten olen pakotettu toimimaan salassa.

:(

Oleellisessa asiassa toisistaan poikkeavat ihmiset ovat siis tässäkin tapauksessa pariutuneet. Harmi.

Terapeutti varmaan analysoisi miksi sulla on tuollainen tarve. Onko kyse lapsuudesta vai jostain että sua on joskus petetty. Vai koetko vain "eläväsi enemmän" jos on useampi mies.

Yleensähän tuollainen asetelma kosahtaa johonkin jossain vaiheessa. Rakastajasi löytää jonkun jonka kanssa jakaa elämänsä ja haluaa lopettaa. Tai jompikumpi kyllästyy. Tai tulet raskaaksi. Tuollaiset suhteet kestää yleensä max. 3 vuotta.

[QUOTE="vieras";23819246]Tämä on sitä palstaämmien kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Jos mies pettää/viettää aikaa kavereiden kanssa/jättää roskat viemättä ulos/puhuu liikaa/ei puhu/haluaa liikaa seksiä/ei halua seksiä/mitä tahansa niin ainoa ratkaisu on ero ja lauma palstaämmiä lynkkaa täällä miehen tekemiset tai tekemättä jättämiset armotta. Kun nainen taas huoraa niin se on täysin hyväksyttävää.

Ei saatana, miksi ihmeessä näitä pitää edes lukea.[/QUOTE]

Tässä tapauksessa ap mielestäni ihan oma-aloitteisesti kertoi, että hänellä on ongelma. Asian esilleottotapa vaikuttaa vastauksiin myös, ei pelkkä asia.

Terapeutti varmaan analysoisi miksi sulla on tuollainen tarve. Onko kyse lapsuudesta vai jostain että sua on joskus petetty. Vai koetko vain "eläväsi enemmän" jos on useampi mies.

Yleensähän tuollainen asetelma kosahtaa johonkin jossain vaiheessa. Rakastajasi löytää jonkun jonka kanssa jakaa elämänsä ja haluaa lopettaa. Tai jompikumpi kyllästyy. Tai tulet raskaaksi. Tuollaiset suhteet kestää yleensä max. 3 vuotta.

Joudun vaihtamaan rakastajaa välillä, mutta olen elänyt tällaista elämää jo 7 vuotta.

Yhteistyössä