T
Tumpula
Vieras
Kävin äsken puntarilla ja lukema alkoi nelosella. :saint:
On tätä odotettukin.
Jos nyt voisi pikkuhiljaa alkaa olla tyytyväinen tuohon painoon.
On tätä odotettukin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:No huh. Mullakin näytti kerran nelosella alkavaa lukemaa ja järkytyin kyllä siinä määrin, että alkoi se ruokakin maistua.![]()
Pituutta n. 173 cm
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:mullakin alkaa nelosella painotosin ei nyt kun olen raskaana...
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Hei oikeesti, joskus kannattaisi nakata se vaaka ikkunasta, ja ihan rehellisesti katsoa peiliin..
Tosin jos ihannoi anorektisen laihaa vartaloa, on se peiliin katsominen vaikeaa, mutta jos 160cm painaa 49, on se luisevan alipainoinen, siinä on naiseus kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä![]()
Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä![]()
Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä![]()
Etsi katseellasi pitkähköä punaista hiuskasaa 160 cm korkeudella maasta niin löydät mut.![]()
Mutta hei, en mä ole luiseva, ihan pehmoinen olen.Ja katson rehellisesti peiliin, tosin en ole varma näenkö mä itseäni ihan oikein. Tilanne on helpottanut kuitenkin ajan kanssa. Joskus painoin tällä pituudella 45 kg ja olin mielestäni läski. :headwall: Ei mun pää onneksi enää ihan yhtä tyhmä ole. Anorektisesta mun vartalo on kaukana, luisevalta en halua näyttääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun paino on ihan sopiva, kunhan vaan katsot itseäsi positiivisesti peilistä, etkä anna kiepsahtaa hullun puolelle. sit ku on liian laiha, niin on vaikea saada painoa takasin.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Hei oikeesti, joskus kannattaisi nakata se vaaka ikkunasta, ja ihan rehellisesti katsoa peiliin..
Tosin jos ihannoi anorektisen laihaa vartaloa, on se peiliin katsominen vaikeaa, mutta jos 160cm painaa 49, on se luisevan alipainoinen, siinä on naiseus kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:mullakin alkaa nelosella painotosin ei nyt kun olen raskaana...
Mäkin pääsin raskaana sataa grammaa vaille seiskalla alkavaan lukuun.![]()