Mä niin rakastan mun miestä <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanjaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanjaaa

Vieras
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja lapsia on kolme. vieläkin haluu mua joka päivä. Halailee ja pussailee ja sanoo että oon ihana. Seksiäkin meillä on melkein joka päivä.

Onko muita joilla ihana mies? AJattelin vaan kun aina saa lukea jotain paska ukko ketjuja.

Mulla on ihana mies myös ja en päivääkään vaihtaisi pois, meillä halataan joka päivä ja sanotaan joka päivä että toinen on rakas yhteinen tyttö meillä on pian 2 vuotias rakkauspakkaus. naimisiin mentiin viime perjantaina. Nautin elämästäni hänen rinnallaan täysillä :heart:

Mulla on ihana mies, jota rakastan kovasti. Yhdessä ollaan oltu yli 10v. Lapsia yksi, toinen tulossa. Kyllä me muistetaan joka päivä halailla ja pussailla, mutta seksiä ei todellakaan ole joka päivä. :)

Nyt on muutenkin rankkaa, kun esikoinen uhmassa, minä viimeisillä raskaan ja yltiöväsynyt. Joten vähän menee kotona hermot välillä kaikilla, mutta ei se haittaa. Vankka parisuhde ei siitä paljon heilahda.

No en olisi ukonut kahden edellisen hunsvottimiehen jälkeen,että mies voi tosiassaan olla noin ihana ja huomaavainen. Olen rakastunut ja lähes joka päivä rakastun uudelleen. Hevillä, enkä millään muullakaan tuosta miehestä luopuisi, onneksi ei tarvitsekkaan.

On ihana mies täälläkin. :) Heinäkuussa tulee 8 vuotta häistä.

Yhteistyössä