Mä niiiiiin toivoisin olevani nyt raskaana, tulen melkein hulluksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä toivon NIIIIN kovasti olevani nyt raskaana, että olen katsellut itselleni netistä jo äitiysvaatteita, vauvalle vaatteita ja muita tavaroita ja miettinyt nimiäkin, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä eli mitään takeita raskaudesta ei vielä edes ole:( Väsymys on kyllä kova, mutta se voi johtua myös siitä että olin lapsen kanssa kahdestaan mökkeilemässä viime viikon, ei kovin rentouttavaa siis. Alamahaa pistelee myös aina välillä mutta se voi johtua jostain muustakin, enkä muista että tällaista olisi ollut ensimmäisessä raskaudessakaan..
VOI kun mä nyt olisin raskaana! keskiviikkona ryntään apteekkiin ostamaan testin, jos menkat ei silloin ala!

[QUOTE="Viivi78";26784025]Mä en malttaisi odottaa keskiviikkoon.Testissä näkyy jo tänään,jos raskaana olet,hyvin todennäköisesti.[/QUOTE]

No en mäkään jaksaisi, mutta olen vähän niinkuin luvannut itselleni että EN tee sitä testiä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää:D En halua sellaista haamujen haamua jota saa tihrustaa ja arvuutella joka suunnalta...

Yhteistyössä