Mä niiiiiiiin EN OLE SUJUT ITSENI KANSSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miks

Vieras
Mä vihaan mun tissejä ja persettä! Tissit on ihan olemattomat, ihan oikeasti, niissä on tyyliin nännpipiha vaan, pienet ku mitkä, mä VIHAAN NIITÄ! Toinen on tuo takamus, on liian iso mun mielestä. No, sille voiski tehä jotain, urheilemalla, mutta pelkään, että tisseistä lähtee se viimenenki koko, koska jos alan sit laihtua. Mä joka päivä mietin tätä asiaa, joskus itkenkin. Häpeän itseäni, en kehtaa edes käyä uimassa. Mä niiiin inhoa itsessäni tissejä ja persettä!!! Mitä tässä voi tehä. Ja juu, olen vasta 21!

Itseään ei sais vihata/inhota. Sitä kun hiukan saa ikää lisää, niin pystyy hyväksymään itsensä semmoisena kun on.

Laihdutus ei taida olla sulle se paras vaihtoehto..Kuntoilua vaan.
Ja sun tissit ehtii muokkautua vielä monta kertaa-->raskaus, imetys

Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Mä vihaan mun tissejä ja persettä! Tissit on ihan olemattomat, ihan oikeasti, niissä on tyyliin nännpipiha vaan, pienet ku mitkä, mä VIHAAN NIITÄ! Toinen on tuo takamus, on liian iso mun mielestä. No, sille voiski tehä jotain, urheilemalla, mutta pelkään, että tisseistä lähtee se viimenenki koko, koska jos alan sit laihtua. Mä joka päivä mietin tätä asiaa, joskus itkenkin. Häpeän itseäni, en kehtaa edes käyä uimassa. Mä niiiin inhoa itsessäni tissejä ja persettä!!! Mitä tässä voi tehä. Ja juu, olen vasta 21!

Muistan nämä tuntemukset hyvin! Mun itsetunto nousi, kun tulin raskaaksi ja tissit paisui ihan uusiin ulottuvuuksiin. Ja olen (kai) niitä harvoja, joilla imetys toimi laihdutuskeinona, laihduin tosi hoikaksi lapsen saatuani. Ja iän myötä sitä hyväksyy omat "virheensä" paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja miks:

Mulla on sama juttu, paitsi että rinnat on liian isot :/ Mutta tiedän siis suurinpiirtein miltä susta tuntuu.

Tervetuloa kerhoon. Tissit itselläni luojan kiitos on suht isot kokooni nähden, mutta perse... huoh! Olen alkanut hölkkäämään sekä tekemään kotona painojen kera jumppaa, niin se on helpottanut laardipersettäni.

mä olen synnyttänyt helmikuussa, tyttö nyt 11 kk, huomenna itseasiassa <3 Imetänkin vielä toisesta rinnasta iltaisin, se on vähän isompi, voi ku tuo toinen olis ees sellanen, mut ei. Toi toinenki varmaan menee sit sellaseks ku tuo pienempi on...!

Yhteistyössä