mä näin viimeyönä niin ahdistavan unen maailmanlopusta:( ahdistanut koko päivän tämä uni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
unessa oli kaupassa ja menossa hakemaan lapsia hoidosta kun yhtäkkiä alkoi pyörryttämään ja ihmettelin että pyöriikö maa vai pyörryttääkö minua,maa pyöri ja tärisi niin että valotkin alkoi vilkkumaan kaupassa ja lopulta kuulutettiin että on tulossa maailmanloppu ja ottakaa tilaa ympärillenne että tavarat ei lennä päälle. siellä sitten pelättiin ja täristiin kaupassa ja minulla kauhea huoli ja tuska lapsista jotka joutuu ilman äitiä ja isää kokemaan sen pelon.

tämä uni oli jotenkin niin ahdistava että kummitellut mielessä koko päivän.

"ottakaa tilaa ympärillenne että tavarat ei lennä päälle" Hmm...jos maailmanloppu tulisi, niin eikös se ois kiva "loppua" ensimmäisten joukossa! En mä ainakaan enää tavaroita varoisi. Tavarat päälle vaan ja minä alle ja nirri pois! Here I come!

Alkuperäinen kirjoittaja bnjm:
"ottakaa tilaa ympärillenne että tavarat ei lennä päälle" Hmm...jos maailmanloppu tulisi, niin eikös se ois kiva "loppua" ensimmäisten joukossa! En mä ainakaan enää tavaroita varoisi. Tavarat päälle vaan ja minä alle ja nirri pois! Here I come!

Ihmisellä on sen verran hyvä selviytymisvaisto että yrittää pysytellä toivottomassakin tilanteessa hengissä. Joten tuskin kukaan ehdontahdoin päälle tulevan hyllyn alle jäisi.

Yhteistyössä