mä näin outoa unta :O

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Siinä unessa mulla oli yhtäkkiä lapsi, sellanen pieni vauva, kämmenen kokoinen. Lapsi kasvoi kuitenkin äkkiä normaalin vastasyntyneen kokoiseksi ja pyöri lattialla kovasti. Mutta yhtäkkiä vauvani muuttui kissanpennuksi, joka pyöri lattialla...Yritin sitä kissaakin sitten laittaa syöttötuoliin yms. vaan eihän se pysynyt.

Uni muuttuu: Muutettiin outoon synkkään taloon, joka oli hyvin syrjässä.
Edelleen mulla oli se vauva, joka välillä muuttui kissaksi... Oli talvi, ja siellä pihan vieressä tiellä meni jotain hiihtäjiä, ja vauva/kissa lähti niiden perään.
Lähdin itsekin perään, mutta en meinannu saada kissaa millään takaisin...

Unen loppupuolella en enää löytänyt vauvaani/kissaani....

no entäs minun toissayön uni:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1791714

mulla oli raskausaikana kanssa unia joissa synnyttämäni vauva muuttukin kissanpennuksi. olisko jotain että vastuu pelottaa niin se kissa ei tunnu niin pelottavalta kuin ihmisvauva. :)

mä taas oon miettiny mun vauvaunia niin, että kun mulla on niin kova vauvakuume, enkä oo tullu raskaaks vaikka kuinka on yritetty...Niin sitten unissa mulla hetken on vauva, mutta se aina menee pois...ihan kuin keskenmeno, vaikka en ole kokenut sitä :/

Mulla oli viime yönä uni, että meillä oli vauva jota mä koko ajan pudotin vahingossa ja sitten lopulta tiputin sen vahingossa vessanpyttyyn, josta jouduin sen vetämään jaloista pos.. olin koko ajan ihan paniikissa siinä unessa.. Olen viime aikoina pelännyt etten osaa olla tarpeeksi hyvä äiti, varmaan siitä johtuu.. pelottava ja kamala uni silti :(

Yhteistyössä