Mä nään painajaisia entisestä parhaasta kaverista..

DevilishDream

Aktiivinen jäsen
10.10.2007
1 114
0
36
Oltiin kuin paita ja peppu vuosia. Kun sain ensimmäisen lapsen niin tiet erkanivat pikkuhiljaa. Viime vuonna sain kuulla hänen ex-poikaystävältä että sairastaa syöpää tää kaveri. Siitä asti olen nähnyt painajaisia että hän tulee meidän ovelle tai ollaan jossain yhdessä..joskus näen unia että hautajaiskellot soivat unessa hänelle.. Olen yrittänyt lähettää hänelle viestiä ja soittaa. Ei pidä yhteyttä ilmeisesti kenenkään muuhun kuin tähän ex-poikaystävään ja perheeseensä. Hirmuisen ahdistavaa kun kaikki toeto mitä hänen tilasta saan tulee hänen ex-poikaystävältän. En pysty mitenkään olemaan tukena hänelle. :|

Omatunto voi hyvibnkin kolkuttaa kun ei tullut pidettyä yhteyttä. Olen siis yrittänyt saada häneen yhteyttä, mutta ei vastaa mulle. Poikaystävä sanoi, että viime vuosina ennen tätä sairauttaan oli eristäytynyt täysin muusta maailmasta. Oli vain kotona, ei opiskellut tai tehnyt töitä. Tiedä sitten olisko masennusta tms. Siksi heille tulikin ero, ei jaksanut enää tää poikaystävä. Ovat kuitenkin yhteydessä edelleen ja häneltä tietoja saan. Poikakaveri otti muhun viime vuonna yhteyttä kun oli kovin ahdistunut tilanteesta, pyysi apua. Mutta miten auttaa jos toinen ei halua? :'(

Yhteistyössä