Mä mietin kans noita reimatec:in vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroa :o se kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Ehkä kun kouluun menee niin kaikille =)

Mie en ostais noin pienelle, kun ei varmaankaan kauheesti vielä maassa mene. =)
Meillä pojalla oli ekana haalarina äp:n haalari ja sitten sellanen halppishaalari ja sitten kun oli n. vuoden niin oli lassien suprafill, kun suurimmaksi osaksi konttaili, niin eipähän kastunut läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Ensimmäistä kertaa, onko vauvalle ( 5kk) järkeä ostaa talveksi reiman toppapukua? maksoi 80e.. Onko ne hintansa väärtejä?

no mä ostais vielä ton ikäiselle... ei tarvitse olla kosteussuojattu jne...

Tuossa ylempänä olikin hieno "vinkki", jos ostaisin esikoiselle ( 1,5v) nyt reiman, niin se menis sitten varmaan ens vuonna vauvalle, kun ovat samaa sukupuolta..?

Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroa :o se kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)

Kierrätyskö isommalta pienemmälle on ihan uusi asia?

Onko Lassiella ja Reimalla paljonkin hintaeroja? En ole Lassieta koskaan katsonut.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:

Kierrätyskö isommalta pienemmälle on ihan uusi asia?

Joka olis 2veelle sopiva ei mahtuis enää 1veelle seuraavana vuonna. 2vee on aikas laiheliini ja 1vee pullukka =)
Ikäeroa on kuitenki vaan 11kk :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko Lassiella ja Reimalla paljonkin hintaeroja? En ole Lassieta koskaan katsonut.

Lassie on 35-60 =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Lassie on 35-60 =)

Okei, onhan niisä eroja aika huimastikkin :) Pitääpä katsella noita Lassieitakin.

no en lähtis noin pienelle ostamaan.. menee ihan hyvin toi ÄP-paketin puku kun ei vielä tuolla maassa konttaa.. :)

meillä poju nyt vajaa 6kk:tta ja tulen käyttämään ÄP-paketin pukua niin kauan kun se sopii ja kun sen käyttö on järkevää. Eli siis tossa keväällä voi olla tarvetta konttausta ja kosteutta kestävälle puvulle.. tammi ALE:sta kattellaan sit sitä pukua aikasintaan :)

Yhteistyössä