?
??
Vieras
Ensimmäistä kertaa, onko vauvalle ( 5kk) järkeä ostaa talveksi reiman toppapukua? maksoi 80e.. Onko ne hintansa väärtejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ensimmäistä kertaa, onko vauvalle ( 5kk) järkeä ostaa talveksi reiman toppapukua? maksoi 80e.. Onko ne hintansa väärtejä?
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ensimmäistä kertaa, onko vauvalle ( 5kk) järkeä ostaa talveksi reiman toppapukua? maksoi 80e.. Onko ne hintansa väärtejä?
no mä ostais vielä ton ikäiselle... ei tarvitse olla kosteussuojattu jne...
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroase kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Onko se sulta pois jos joku ostaa?Ole sitten itse se ns järkevä ja jätä ostamatta!
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroase kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Ehkä kun kouluun menee niin kaikille =)
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroase kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Kierrätyskö isommalta pienemmälle on ihan uusi asia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroase kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Onko Lassiella ja Reimalla paljonkin hintaeroja? En ole Lassieta koskaan katsonut.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Minä en osta. Muksut 1vee,2vee ja 4vee. Haalari maksaa 90-150 euroase kertaa kolme niin huh huh. Mielummin pysyn lassiessa tai muussa vastaavassa =)
Onko Lassiella ja Reimalla paljonkin hintaeroja? En ole Lassieta koskaan katsonut.
Lassie on 35-60 =)