Ja mä en vittu jaksa sitä samaa paskaa taas uudestaan kun en oo vielä edellisestäkään kunnolla selvinny :'( Pakko oli johonki saada purkautua kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
:headwall: