Mä löysin meille talon

Hö, morkatkaa nyt toisen löytöä... \|O

Meidän naapuri viskelee tätä nykyä tupakantumppeja meidän pihalle :kieh: Nakkelee niitä aidan yli. Ja hakkaa kyllä yhä seinää, mutta nyt se on alkanut vähän panostamaan tohon tumpitukseen :xmas:

muoks. jäi yksi sana välistä :saint: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:05 MendedHearts kirjoitti:
Hö, morkatkaa nyt toisen löytöä... \|O

Meidän naapuri viskelee tätä nykyä tupakantumppeja meidän pihalle :kieh: Nakkelee niitä aidan yli. Ja hakkaa kyllä yhä seinää, mutta nyt se on vähän panostamaan tohon tumpitukseen :xmas:
No niin,reipas täti :kieh: :D

Siis saanko mää nyt kysyä teiltä ihan näin suoraan, että onko tuo talo teidän mielestä ihan oikeesti kamala? Siis mitä vikaa tuossa on. Minusta tuo on nätti. Maalia pintaan ja vähän remppaa. Ite ollaan kohta muuttamassa rintamamiestaloon ja minusta se on aivan ihana vanha talo....toki remppaa tehdään, mutta säilytetään vanha henki talossa

Sanoinko mä tätä vitsiksi? \|O ;) :whistle:

Vaan siis ihan oikeesti, toi on niin halpa, että... No, tonttikin :saint:

www.etuovi.com/kohde/951321 Ton mä haluaisin, Merikarvia on ihana paikka... Mutta kaukana kaikesta, ja mulla alkaa opinnot.

No hintahan ei tietty paha ole, jos ei tarttis kulkea töissä hirveen kaukana. Ja idyllisenkin tuosta saisi rempalla. Tuon ikäisissä/tyylisissä taloissa mua hirvittää kuitenkin eniten se, että niissä on home ja sitä ei pikku pintarempalla korjatakaan. Vapaa-ajan asuntona menis, mutta sittenkään ei saisi haista!

Kokemusta homeasunnossa asumisesta on, tyttö sai astman.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:18 saram-2a kirjoitti:
Tuon ikäisissä/tyylisissä taloissa mua hirvittää kuitenkin eniten se, että niissä on home ja sitä ei pikku pintarempalla korjatakaan.

Voi kuule kun taitaa olla sílleen että nykyään nämä vähän uudemmat talot on niitä homepesiä...

Yhteistyössä