Mä lopetan työnteon :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Ei tässä nyt auta. Niin olin suunnitellut sinnitteleväni helmi-maaliskuulle, mutta eihän tässä ole mitään järkeä.
1,5 tunnin iltavuoroonkin menee 2,5 tuntia. Selkä huutaa hoosiannaa, vähän jotain supistuksen tapaistakin...

Jos sitä nyt pari viikkoa yrittäisi kyetä satunnaisia vuoroja tekemään ja sitten vaan lusmuilisi kotona. Alottaisi mammaloman varhennettuna ja uudella innolla sitten loppukesästä.
Vähän kyllä harmittaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lalaa:
Etkö saisi erityisäitiyslomaa/sairaslomaa? Eikös se kuluta kuitenkin äitiyslomaa, jos jää aiemmin pois. Mitä on viikkoja?

Juu, enkä tarkoita, että töissä pitää jaksaa. Pois vaan jos tuntuu siltä, mutta ota sairaslomana...

Etkö saisi erityisäitiyslomaa/sairaslomaa? Eikös se kuluta kuitenkin äitiyslomaa, jos jää aiemmin pois. Mitä on viikkoja?

Viikkoja taitaa olla jotain 19 hujakoilla.
Erityisäitiyslomasta tuskin on toivoa, mitä muilta alan duunareilta olen kuullut.
Saikkukaan ihan niin simppeli homma ole yrittäjälle....

Mutta pakko se nyt on vaan ajatella järjellä, on täällä himassakin sen verran noita hoidettavia ettei viittis vetää itseään ihan vuodepotilaskuntoon.
Jatkan sitten hommia kun äitiysvapaa loppuu.

Onpahan muutama kuukausi aikaa vaikka ommella ja leipoa.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Viikkoja taitaa olla jotain 19 hujakoilla.
Erityisäitiyslomasta tuskin on toivoa, mitä muilta alan duunareilta olen kuullut.
Saikkukaan ihan niin simppeli homma ole yrittäjälle....

Mutta pakko se nyt on vaan ajatella järjellä, on täällä himassakin sen verran noita hoidettavia ettei viittis vetää itseään ihan vuodepotilaskuntoon.
Jatkan sitten hommia kun äitiysvapaa loppuu.

Onpahan muutama kuukausi aikaa vaikka ommella ja leipoa.

Oukei, siis yrittäjä, otan osaa. Yritä lepäillä, kyllä se siitä. Silloin pitää loma ottaa, kun sen tarvii. :)

Yhteistyössä