mä lihon kohta muodottomaks ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
poltin viimesen tupakan sunnuntaiaamuna,eli kohta viikko sitten. mun ei oo yhtään tehny mieli tupakkaa tän viikon aikana,mut nyt on alkanu tehdä mieli mennä tupakalle. siis ei tee mieli sitä itse tupakkaa hajuineen ja makuineen vaan sitä tapaa ja sitä tunnetta kun vetää ne henkoset... :|
mässään ihan koko ajan huomaamattani ja alitajusesti,koko ajan on joku sämpylä tai kurkku tai sipsi kädessä :ashamed: koska tää loppuu...? :ashamed:

Mä retkahdin juuri ton syömisen takia uudestaan tupakkaan. Viikon mässäsin oikein antaumuksella aina kun teki mieli tupakkaa. Joten annoin ittelleni luvan polttaa taas tupakkia. Mutta älä sä tee samaa virhettä. Osta porkkanaa ja kurkkua ja mussuta niitä =)

Koitas keksiä käsille koko aika jotain tekemistä.
Itse lopetin kun aloin esikoista odottamaan enkä muistaakseni hirveesti mussutellu mutta käsillä piti koko aika melkeinpä jotain puuhastella. Ja mulla tuo lopetus nyt oli muuteskin todella helppoa. Tosin olinkin päättänyt jo silloin kun polttamaan aloin että loppuu silloin viimestään kun vauva ilmoittelee tulostaan. :)
Niin a tsemppiä lopetukseen, kyllä sie onnistut siinä. :)

Yhteistyössä