Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:kampaisit edes tukkas.
Alkuperäinen kirjoittaja Peijakas:Oletn ihan mukiinmenevän näköinen muidu, mutta olet sen verran harteikas, ettei halterneck pue sinua parhaalla tavalla. T-paita avoimella kaula-aukolla ja pienillä hihoilla voisi olla parempi vaihtoehto. Vahda ihmeessä ellet kerennyt jo lähteä.
Hauskaa iltaa jokatapauksessa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja joopa:kampaisit edes tukkas.
Ja mä taas just meinasin kehua, että aivan HUIPUT hiuksetTykkään!
Alkuperäinen kirjoittaja Peijakas:Oletn ihan mukiinmenevän näköinen muidu, mutta olet sen verran harteikas, ettei halterneck pue sinua parhaalla tavalla. T-paita avoimella kaula-aukolla ja pienillä hihoilla voisi olla parempi vaihtoehto. Vahda ihmeessä ellet kerennyt jo lähteä.
Hauskaa iltaa jokatapauksessa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja joopa:kampaisit edes tukkas.
Ja mä taas just meinasin kehua, että aivan HUIPUT hiuksetTykkään!
Mulla menee melkein luonnostaan hiukset näin ku luonnonkiharaa.. Joten helppo tää ainakin on laittaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vaihda nimimerkkiä niin ei tule mieleen semmonen melkeen mummoikänen ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Tungen tännekin...
Näin nättinä ja asiallisesti puettuna olin. Ihan lasten juhlan kunniaksi. Ja haisinkin nätiltä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6285328.jpg
Tänäinen tukkani
ja klänninkini
Mut ootkin ihan eri näkönen,aattelin vanhemmaksi,lyhyt hiuksiseksi...hassua
Mutta oletkin,nuori,pitkä,pitkähiuksinen....