Mä lähen nyt lenkille ja poltan 500 kcal!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiiwi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiiwi

Vieras
:D

Ja elokuuhun mennessä olen käynyt lenkillä 60 kertaa, joka kerralla polttanut nuo samat 500 kaloria eli yhteensä 30 000 kcal. Kun läskikilo on kaloreissa 9000 kaloria, niin olen elokuuhun mennessä tiputtanut lenkkipolun varteen 3,3 kiloa. Eikö olekin kannustavaa! :D

Siispä kaikki lenkille ja reippaasti kiloja pudottamaan!

Joo ja tee niinkuin minä: lopetin tupakanpolton 10 vuotta sitten ja aloitin kuntoilun. Useita kertoja viikossa hölkkää ja kävelyä. Paino ei silloin noussut.

Nyt kun ikää on lähes neljäkymmentä ja kuntoilen edelleen säännöllisesti, niin silti tuntuu, että paino nousee koko ajan. Ei paljon, mutta n. viisi kiloa on tullut 10 vuoden takaisesta ajasta.

Lenkkejä ei oikeastaan pyssty pidentämään ettei paikat menis rikki. Kait sitä täytyy ruveta olemaan entistä tarkempi syömisten kanssa! :kieh:

Niinpä...

On ne nuo kilot tiukassa. Itsekin huomasin, miten urheilu kannattaa, kun mennyt talvi oli ensimmäinen talvi, jolloin en urheillut. Paino nousi talven aikana 6 kiloa! Ja noiden kuuden kilon tiputtamisessa on hommaa! Ostin jopa peilin, jotta voin seurata urakkaa ihan konkreettisesti. Harmi vaan, peili oli huonolaatuinen eli sellainen "pulllollaan" oleva, joten se vääristää juuri keskivartalon aivan karmean näköiseksi! Eli vaikka olisi kuinka hoikka, niin meidän peili saa kyllä näyttämään kurvikkaalta. :D Masentaa aina kävellä tuon peilin ohi, kun se on NIIIIIIN väärässä! B)

Yhteistyössä