J
Jenni
Vieras
Mut mul ois tuol kaapissa kolmepussia ni aattelin tehä ne kattilassa...mä en tajuu miten ne popparit aina osa palaa jos mikros teen ja sit jos en pidä 3 minsaa siel ni sit on puolet jyvistä poksahtamatta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ensinnäkin älä tee mikropoppareita kattilassa
mikro täysille ja sitten väännät maksimi ajan,seisot vieressä vahtimassa kunnes poksuminen lakkaa ja sammutat heti mikron välittämättä kauanko ovat olleet
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Meilläkään nykyisessä mikrossa ei onnistu :/ ja siitä syystä että se pussi ei mahdu pyörimään sielä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Meilläkään nykyisessä mikrossa ei onnistu :/ ja siitä syystä että se pussi ei mahdu pyörimään sielä :headwall:
meilläkään ei mahdu pussi pyörimään mikrossa, mutta kyllä mä olen poppareita tehnyt ja ne on onnistuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kaikissa mikroissa ei popparien teko onnistu...oon huomannu. Meillä on liian tehokas mikro, eikä tuota tehoa pysty pienentämään. Silloin aina puolet jää poksumatta ja toinen puoli palaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:mä koklaan kattilassa palo tai ei!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiijä onko mitään eroa,mutta niissä on suolaa joten varmasti tarttuvat kattilaan kiinnu
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:mä koklaan kattilassa palo tai ei!
rohkea rokan syö, tai kummalliset popparit
tuu kertoo miten kävi, miä tahon tietää.