mä keikun nälkäkuoleman partaalla...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
oon syöny viimeks töissä klo11, koska säästelin siihen että teen tänään lasagnen pitkän kaavan kautta ja herkuttelen sit lapsen kanssa sitä..
no, työpäivä venyi tunnilla, hain lapsen, tankkasin auton, hain postista pakettini, käytin koiran lenkillä lapsen kanssa, suoritin pikaimuroinnin ja kun olin ryhtymässä ruuanlaittoon niin tupsahti vieraita.. (ja mä vihaan yllätysvierailuita :kieh: ) ajattelin et silti kokkaan siinä samalla, mut eihän siitä mitään tullu. no, sit kun ne lähti laitoin lapselle iltapalan, käytiin iltapesulla ja laitoin sen nukkumaan ja tässä mä nyt oon ihan nälissäni |O :xmas:
en mä nyt enää jaksa alkaa lasagnee tekeen!!! vai jaksanko?? :D
ei tee yhtään mieli leipää tai muroja tms kun on haaveillu siitä lasagnesta koko päivän :D :snotty:

e030.gif
g045.gif

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
laita lämpimiä leipiä uuniin,helppoa ja hyvää...voitele leipiä ketsupilla,kinkkua,tonnikalaa tms.päälle ja juustosiivu.Uuniin ja nopeasti valmistuu.

Mikroaaltouunissa valmistuu vielä nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Eikö lapsikaan saanut päivällistä, iltapalan vaan...?
Voi teitä... :(

Tuo minullekin pisti silmään. Kait nyt lapselle olisi voinut päivällisen antaa. Oma nälkähän siirtyy vieraiden kanssa kahvitellessa. Itse söin ekan kerran ruoan klo 18.30 kun ensin kunnolla siivosin töistä tultua, oli valmista, eilistä lämmitettävää. Onneksi pääsin töistä ajoista niin ei koko iltaa mennyt siivotessa. Huomiseksi en halua siivousta jättää enkä nyt viikonlopuksikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Eikö lapsikaan saanut päivällistä, iltapalan vaan...?
Voi teitä... :(

Tuo minullekin pisti silmään. Kait nyt lapselle olisi voinut päivällisen antaa. Oma nälkähän siirtyy vieraiden kanssa kahvitellessa. Itse söin ekan kerran ruoan klo 18.30 kun ensin kunnolla siivosin töistä tultua, oli valmista, eilistä lämmitettävää. Onneksi pääsin töistä ajoista niin ei koko iltaa mennyt siivotessa. Huomiseksi en halua siivousta jättää enkä nyt viikonlopuksikaan.

Hienosti ohi aiheen ja vastauksia lukematta :D Illan vatipää- palkinnon suosikkiehdokas...

Mä olisin jo kuollut nälkään ja verensokerin heittelyyn. Ja nyt ku söisin niin päätä särkis kaks päivää. Minulta ei onnistuis. Pakko ottaa väliin huikkopalaa jos ei kerkee kunnon ruokaa tekeen. Muuten en selviä.

Yhteistyössä