Mä kaipaan säpinää elämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaikki päivät ovat tylsiä ja arkisia. Töitä, kotiin, ruuanlaittoa, pyykinpesua, siivoamista, lasten tappelua ja tämä taas seuraavana päivänä uudelleen =( Mies joka lähestyy ainoastaan silloin kun seksiä vailla, ei keskusteluja, ei läheisyyttä, ei mitään että tuntisin olevani tarpeellinen ja haluttu muulloinkin kuin silloin kun sänkyhommat kiinnostaa.

Olen väsynyt ja kyllästynyt elämääni, ei jaksaisi mitään, haluaisin tuntea itseni tarpeelliseksi, rakkaaksi, ystäväksi jolle voi kertoa ajatuksiaan.

Tekisi mieli mennä ovesta ulos ja jättää kaikki taakseen ja aloittaa alusta.

Joulukin on kohta ja mitään en ole saannut valmiiksi ja kukaan ei auta vaan kaikki vain odottavat valmista jonka minä teen.

Ennen olin iloinen, nykyään vaan olen, mihin minä katosin ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki päivät ovat tylsiä ja arkisia. Töitä, kotiin, ruuanlaittoa, pyykinpesua, siivoamista, lasten tappelua ja tämä taas seuraavana päivänä uudelleen =( Mies joka lähestyy ainoastaan silloin kun seksiä vailla, ei keskusteluja, ei läheisyyttä, ei mitään että tuntisin olevani tarpeellinen ja haluttu muulloinkin kuin silloin kun sänkyhommat kiinnostaa.

Olen väsynyt ja kyllästynyt elämääni, ei jaksaisi mitään, haluaisin tuntea itseni tarpeelliseksi, rakkaaksi, ystäväksi jolle voi kertoa ajatuksiaan.

Tekisi mieli mennä ovesta ulos ja jättää kaikki taakseen ja aloittaa alusta.

Joulukin on kohta ja mitään en ole saannut valmiiksi ja kukaan ei auta vaan kaikki vain odottavat valmista jonka minä teen.

Ennen olin iloinen, nykyään vaan olen, mihin minä katosin ?

Mulla ihan samat fiilikset...ainoo ero on että en oo töissä vaan äippälomalla...kyl on pää monesti hajoamispisteessä ja sillon sitä just kaipais jotai hyvää ystävää jolle vois soittaa mut kun ei oo ystäviä ni ei voi pahemmin soitella....tää palsta on mulle oikeesta sit semmonen paikka jossa voin edes vähän jakaa tuntemuksia....

Yhteistyössä