R
rv 29
Vieras
Meillä ei yksinkertaisesti ole ketään joka voisi olla lapsenvahtina isommille sisaruksille, se joka on aina ennen vahtinut ei ole vaihtoehto (välit mennyt ko. henkilön alkoholismin ja lasten ollessa läsnä juomisen takia) ja sellaisia kavereita tai edes tuttuja ei ole jotka vois auttaa. MLL tms. ei ole vaihtoehto (en halua meille ketään vierasta ja mistä tietää koska sinne synnärille tulee lähtö+olen todella hidas synnyttäjä).
Mulla on yhdessä edellisessä synnytyksessä mennyt taju useaan otteeseen ja oli sellaista että olin tajuissani (käsitin ja kuulin kaiken mitä tapahtui) mutten pystynyt puhumaan tai liikkumaan. Tunsin mm. että mulla tulee oksennus mutten pystynyt kääntämään päätäni vaan olisin tukehtunut siihen ellei mies ois ollut vieressä.
Mua pelottaa että vastaavaa tapahtuu taas kun joudun kuitenkin sit tosi paljon olemaan yksin siellä salissa enkä välttämättä saa soitettua kelloa. Vai laittavatko jonkun vahtimaan mua koko ajaksi, papereissa kuitenkin merkinnät mitä aikaisemmin on tapahtunut?
Menee ilo koko loppuraskaudesta kun pelottaa niin kamalasti (neuvolassa on turha puhua, viime raskaudessa kävin pelkopolillakin näiden asioiden takia muttei kukaan mua ottanut tosissaan tai tajunnut).
Mulla on yhdessä edellisessä synnytyksessä mennyt taju useaan otteeseen ja oli sellaista että olin tajuissani (käsitin ja kuulin kaiken mitä tapahtui) mutten pystynyt puhumaan tai liikkumaan. Tunsin mm. että mulla tulee oksennus mutten pystynyt kääntämään päätäni vaan olisin tukehtunut siihen ellei mies ois ollut vieressä.
Mua pelottaa että vastaavaa tapahtuu taas kun joudun kuitenkin sit tosi paljon olemaan yksin siellä salissa enkä välttämättä saa soitettua kelloa. Vai laittavatko jonkun vahtimaan mua koko ajaksi, papereissa kuitenkin merkinnät mitä aikaisemmin on tapahtunut?
Menee ilo koko loppuraskaudesta kun pelottaa niin kamalasti (neuvolassa on turha puhua, viime raskaudessa kävin pelkopolillakin näiden asioiden takia muttei kukaan mua ottanut tosissaan tai tajunnut).