Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Omituinen kysymys ap:lle. Millä kielellä ajattelet asioita?![]()
en edes itse tiedä, joskus jopa suomeks, mut yleensä venäjäksi![]()
Ok.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Omituinen kysymys ap:lle. Millä kielellä ajattelet asioita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sillon, kun olin vielä nuori, nätti ja seksikäs, niin kyllähän noi miehet perään katsoivat. Silloinklin, kun oli se oma rakas niillä siinä mukana. Mutta eipä sitä voi toisten silmiä mennä puhkomaankaan, joten pakko koittaa lutviutua tilanteesta parhaalla mahdollisella tavalla. Kerran erehdyin yhdelle mustasukkaiselle tyttöystävälle vessassa sanomaan, että kuule toi sun ukkos vaikuttaa sen verran joka hameen perään kuolaavalta, että en ole todellakaan moisesta häntäheikistä kiinnostunut. Olin vähällä saada turpaani![]()
Jos puhut heille suomea, niin aksentista. Mulla on Pietarista kotoisin oleva ystävä, joka harvoin puhuu tuntemattomille suomalaisille suomea. Mieluummin puhuu englantia. Kaunis nainen, joka ääntää venäläisittäin tai virolaisittaan suomea, on monelle miehelle automaattisesti maksullinen nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mistä joku helsinkiläinen mies tiedä millä allalla muuten olen, mä en töissä ollut vaan yhdessä paikassa käymässä, mulle vaan se käy niin usein, että välillä mä en vaan ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos puhut heille suomea, niin aksentista. Mulla on Pietarista kotoisin oleva ystävä, joka harvoin puhuu tuntemattomille suomalaisille suomea. Mieluummin puhuu englantia. Kaunis nainen, joka ääntää venäläisittäin tai virolaisittaan suomea, on monelle miehelle automaattisesti maksullinen nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mistä joku helsinkiläinen mies tiedä millä allalla muuten olen, mä en töissä ollut vaan yhdessä paikassa käymässä, mulle vaan se käy niin usein, että välillä mä en vaan ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Omituinen kysymys ap:lle. Millä kielellä ajattelet asioita?![]()
Ok.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä ihmettelen välilä, miks aina täällä mun pukeutumis tyyli haukutaan, ei edes kukaan näe mitä mä päälle laitan että voi noin arvostella ja mikä vika esim leginksissa ja tuubimekossa, se on kesävaatteet ja sellaiset jotka eivät edes ole avonaiset, pitääkö mun t-paita ja farkkuja pitää sitten koko elämää
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mäkään en ymmärrä. Ehkä nämä miehet eivät ole kovin "tasokkaita" Ehkä ajattelevat että olet hyvä sängyssä kun olet tuolla alalla.
mistä joku helsinkiläinen mies tiedä millä allalla muuten olen, mä en töissä ollut vaan yhdessä paikassa käymässä, mulle vaan se käy niin usein, että välillä mä en vaan ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt hempukoihin:Mä tiedän sun kaltaisia naisia muitakin.
Niin kovasti ihmetellään miten ne ystävienkin miehet on niin kiinnostuneita ja dissataan niitä ukkoja kun ovat niin sikoja.
Niin kyllä ovatkin, mutta nämä naiset eivät kyllä itse ole mitään viattomia.
Luuletteko että me muut ollaan tyhmiä? Että ei huomata sitä pukeutumistyyliä, niitä katseita ja pieniä eleitä. Kiherretään ja istutaan kuin alapää olisi tulessa. Esitetään niin simpsakkaa toisen miehelle...
Nämä naiset kyllä tietävät mikä ne miehet saa kiinnostumaan. Ne saa kiinnostumaan antamalla ymmärtää että pillua olisi kyllä tarjolla jos vain heivaat tuon oman naisesi johonkin siksi aikaa.
Sinäkin Ap kyllä tiedät tasan tarkkaan mistä on kysymys.
Ärsyttävää kaksinaamaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt hempukoihin:Mä tiedän sun kaltaisia naisia muitakin.
Niin kovasti ihmetellään miten ne ystävienkin miehet on niin kiinnostuneita ja dissataan niitä ukkoja kun ovat niin sikoja.
Niin kyllä ovatkin, mutta nämä naiset eivät kyllä itse ole mitään viattomia.
Luuletteko että me muut ollaan tyhmiä? Että ei huomata sitä pukeutumistyyliä, niitä katseita ja pieniä eleitä. Kiherretään ja istutaan kuin alapää olisi tulessa. Esitetään niin simpsakkaa toisen miehelle...
Nämä naiset kyllä tietävät mikä ne miehet saa kiinnostumaan. Ne saa kiinnostumaan antamalla ymmärtää että pillua olisi kyllä tarjolla jos vain heivaat tuon oman naisesi johonkin siksi aikaa.
Sinäkin Ap kyllä tiedät tasan tarkkaan mistä on kysymys.
Ärsyttävää kaksinaamaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja näytät:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä ihmettelen välilä, miks aina täällä mun pukeutumis tyyli haukutaan, ei edes kukaan näe mitä mä päälle laitan että voi noin arvostella ja mikä vika esim leginksissa ja tuubimekossa, se on kesävaatteet ja sellaiset jotka eivät edes ole avonaiset, pitääkö mun t-paita ja farkkuja pitää sitten koko elämää
Sinulla kun tuota joutilasta rahaa on hassata joka suuntaan niin palkkaa joku ammattilainen opastamaan sinua pukeutumisessa.Hän osaa neuvoa miten näytät hyvältä näyttämättä ilotytöltä.On olemassa muukin vaihtoehto kuin farkut ja huoralookki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minäkun nuorempana pukeuduin joskus tosi rohkeasti ja seksikkäästi niin sain liikaakin miesten huomiota. Kun pukeutuu vähän hillitymmin/tyylikkäämmin, niin saa olla enemmän rauhassa. Itse olen huomannut tämän. Miehet vähän niinkuin sekoaa kun näkevät "liikaa" paljasta pintaa ja pintaa nuolevia asuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no voi voi sulle =)
ja aika kaunisti kyllä kaverista puhut
Alkuperäinen kirjoittaja K.H:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no voi voi sulle =)
ja aika kaunisti kyllä kaverista puhut
No sä itse sitä tässä ihmettelet miksi ne miehet sinua niin avoimesti ja hanakasti lähestyvät.
Mä vain kerron mun näkemyksen. Ja tuo mitä puhun kaveristani on täyttä faktaa. Noin hän käyttäytyy.
Olen jo yhden suhteen lopettanut sen vuoksi että hän alkoi liehitellä silloista miestäni.
Lasteni isään hänellä ei ole koskemista tai tosiaan muotoilen naamansa uudelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja näytät:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä ihmettelen välilä, miks aina täällä mun pukeutumis tyyli haukutaan, ei edes kukaan näe mitä mä päälle laitan että voi noin arvostella ja mikä vika esim leginksissa ja tuubimekossa, se on kesävaatteet ja sellaiset jotka eivät edes ole avonaiset, pitääkö mun t-paita ja farkkuja pitää sitten koko elämää
Sinulla kun tuota joutilasta rahaa on hassata joka suuntaan niin palkkaa joku ammattilainen opastamaan sinua pukeutumisessa.Hän osaa neuvoa miten näytät hyvältä näyttämättä ilotytöltä.On olemassa muukin vaihtoehto kuin farkut ja huoralookki.
en todellakaan, mulla on hyvää tyyli ja kaikki sen sano että on makua pukeutumiseensekä mulla on oma erikoinen tyyli ja pukeudun mä kyllä ei niin kuin horo vaan kun nainen, sellainen nuori
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä et nyt suostu hyväksymään vastausta, että se johtuisi esim. pukeutusmistyylistäsi, ammatistasi, aksentistani jne. Eli nyt vastaan että olet vaan niin kaunis, hyväkroppainen, ihana, hauska ja mukava. Siitä se johtuu miksi kaikki miehet sinua haluavat. Ja tälle jutulle voi laittaa pisteen.