Mä jo olin ihan varma, että yöllä tulee lähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Ja lisäsys, se suppari tuntui aina aaltomaiselle. Eli se alko ja nousi ja nousi ja sit alko laantumaan... Eli alko polttaan, polttaan, KORVENTI ja sit leveni pikku hiljaa... Oi muistoja :heart:

ihania muistoja onkin varmasti :D Hyvät fiilikset tais kuitenkin jäädä synnytyksestä vaikka kipeetä ottikin? :D

On ihania muistoja. Musta ois ihanaa että vielä ois raskaana ja sais lähtee synänrille kotoa sillai että vois huutaa ja ähistä ja puhista ettei vaan kellekään jää epäselväks että synnyttämään ollaan menossa. Mulla nimittäin molemmat käynnistetty niin ollu sillei vähän "kliisiniä" kokemuksia.
Musta ois ihanaa jos vedet menis Prsiman kassalla ja sais huutaa, mun vedet meni! ja sit siitä hirveellä tohinalla synnärille :D *kuin niin draamakuningatar* :saint:

On ihania muistoja. Musta ois ihanaa että vielä ois raskaana ja sais lähtee synänrille kotoa sillai että vois huutaa ja ähistä ja puhista ettei vaan kellekään jää epäselväks että synnyttämään ollaan menossa. Mulla nimittäin molemmat käynnistetty niin ollu sillei vähän "kliisiniä" kokemuksia.
Musta ois ihanaa jos vedet menis Prsiman kassalla ja sais huutaa, mun vedet meni! ja sit siitä hirveellä tohinalla synnärille :D *kuin niin draamakuningatar* :saint:

Ja minä taas aina ku kauppaan astun, jännitän että meneekö mulla nyt vedet siellä ja mitähän sitä tekis siinä tilanteessa :laugh: Kauhee paniikki julkisilla paikoilla tuosta vesien menosta :whistle:

Mut ei sun auta ku vielä kerran hankkiutua raskaaksi ja leiriytyä loppu vaiheessa sinne prisman kassalle, että pääset toteuttamaan unelmas :D

JOo, kyykkään ja heilun siellä että synnytys käynnistyis... saisin varmaan porttikiellon :laugh: :laugh:

Tsemppiä tulevaan, nauti joka hetkestä. Vaikka se ei sillä hetkellä hauskalta tunnu, ellet ota epiduraalia, se oli ainoa asia mikä miut sai synnytksestä nauttimaan :whistle:

JOo, kyykkään ja heilun siellä että synnytys käynnistyis... saisin varmaan porttikiellon :laugh: :laugh:

Tsemppiä tulevaan, nauti joka hetkestä. Vaikka se ei sillä hetkellä hauskalta tunnu, ellet ota epiduraalia, se oli ainoa asia mikä miut sai synnytksestä nauttimaan :whistle:

Kyllä ainakin tarkoituksena olis epiduraali ottaa, kunhan ei mee pupu pöksyyn sillä mulla on ihan järkky neulakammo :laugh: No, ehkä siinä tilanteessa se ei tunnu enää niin pahalta :whistle:

Yritän nauttia myös tästä loppuraskaudesta, vaikka kaikenlaisia vaivoja onkin jo :D Ja kovasti synnyttämään olisin jo menossa. Kyllä tätä aikaa kuitenkin sitten varmasti ikävä tulee, viimeistään sitten kun vauva itkee kuudetta yötä putkeen koliikkia :laugh:

Yhteistyössä