Mä jo olin ihan varma, että yöllä tulee lähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Käytiin eilen heittämässä 4km lenkki illalla ja sen jälkeen oikein kuumaan suihkuun.. Sitten nukkumaan mennessä olikin jännä olo, jotenkin turta. Nukuttua ei saanut, oli tosi levoton olo. Ja vatsakin tyhjeni siinä alkuyön aikana aika mukavasti.. :kieh:

Mä olin ihan varma, että nyt varmaan lenkki teki tehtävänsä ja pääsen synnyttämään! Mutta ei! Pientä juilimista mahassa oli yöllä sekä nyt aamulla mutta ei kummempaa. Ja ripulikin sitten oli varmaan vaan vatsatautia eikä mitään muuta :kieh:

Eikä mitään kunnon suppareitakaan edes saanut tuo aikaiseksi. :snotty:

Viikkoja on 38+6. Kyllä sais jo kovasti syntyä vaikka ens viikolla onkin vasta laskettuaika. Ja saunaa ei ole joten se on pois suljettu vaikka muiltakin saunomiskehotuksia on tullut :D

Kiitti tuhmahauva vinkistä, täytyykin heti alkaa leipomaan :D :xmas:

Mulle lääkäri sanoi, että "kolmesta ässästä" voi jättää saunan ja siivouksen pois, niillä ei ole vaikutusta. Sen sijaan seksi = sperma kohdunsuulla voi auttaa. Edellyttää, että paikat on "kypsät". Mä makasin seksin jälkeen jalat ylhäällä spermat sisällä. Mahdoton sanoa, vaikuttiko se, mutta lapsi tuli ennen laskettua. Voihan sitä yrittää!

Alkuperäinen kirjoittaja kpl:
Mulle lääkäri sanoi, että "kolmesta ässästä" voi jättää saunan ja siivouksen pois, niillä ei ole vaikutusta. Sen sijaan seksi = sperma kohdunsuulla voi auttaa. Edellyttää, että paikat on "kypsät". Mä makasin seksin jälkeen jalat ylhäällä spermat sisällä. Mahdoton sanoa, vaikuttiko se, mutta lapsi tuli ennen laskettua. Voihan sitä yrittää!

No mulla on paikat ollu pehmenneet ja kohdunkaula lyhentyny rv 36 eli epäilisin, että kyllä ne suht kypsät jo olis. Mutta kunnon supistuksia ei ole ollut vielä kertaakaan, siksi jännittää mennäänkö tässä nyt sitten reippaasti yli lasketun :snotty:

Ja meillä on seksikin nyt pannassa sillä mulla oli hiiva, söin kuurin loppuun mutta silti se jäi ilmeisesti mulle oireettomana lääkityksen jälkeen, koska nyt sitten miehellä on hiiva.. Joten ei paljon peittoja nyt heilutella :ashamed: Terkkarikaan ei sitten kuitenkaan tahtonut hiiva näytettä ottaa vaan totesi, että joillakin se jää päälle eikä sitä saa pois koko raskausaikana :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Paat pullataikina kohoomaan, käyt saunassa ja alat vääntämään korvapuusteja :xmas:

Jos ei synnytys käynnsity niin ootpahan puhdas ja talossa tuoksuu pulla :D

tiedätkö kuule, se on sillä tavalla että nyt alkoi tekemään niin kamalasti mieli korvapuusteja, että pakko kai sitä on yrittää tuota konstia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
mulle piti tehdä aamulla sektio, mutta täällä sitä nyt istutaan ja odotellaan. sienimetsässäkin jo kävin, mut ei mitään... :(

no miksei sektiota lopulta tehtykään?

vauva olikin kääntynyt oikein päin.

Paljonko sulla on viikkoja?

Sanokaapas mulle muuten, kun näin ensikertalaisena on niin kamalan hankala tietää mikä on supistusta ja mikä ei. Semmoinen asia mietityttää, että kun mulla tuntuu välillä kipeästi mahassa semmoinen tavallaan vihlova kipu. Siihen liittyy yleensä myös sitten sellainen kipu mikä yleensä on rakossa jos on oikein kova vessahätä. Eli se tuntuu kyljessä sekä rakon kohdalla ja ehkä vähän alempanakin.

Mutta oon miettinyt voiko toi olla supistusta vai möyriikö vauva mahassa vaan jotenkin mun rakon päällä ja potkii samalla kylkiä tms.. En oo kyllä koskaan kuullut, että supistus tuntuis tolla tavalla, siks oon aina miettinyt, että vauva se varmaan vaan oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Täälläkin odotellaan. Viikkoja 40+4. Ei muita vaivoja kun kipeä selkä.

Olisko sitten niin, että sulla se lähtö tulee ihan yllättäen ilman ennakkovaroituksia.. jos jo noin pitkälle mennyt ilman mitään

Luultavasti. Edellinen synnytys käynnistyi yöllä,ja lapsi oli jo parin tunnin päästä maailmassa. Silloin oli kolme päivää aiemmin supistellut muutaman tunnin ja siinä kaikki. Edellinen syntyi rv39 tasan.

Mä haluun kanssa synnyttämään. Supistelee, muttei oo kipeitä :( Viikkoja nyt 39+1 ja seksikään ei auta. Väsyttää kauheesti ja tänään on ollut selässä ja mahassa outoa tunnetta, mutta yli se menee kumminkin.

Mä en ekasta oikein älynny kans supistuksia. Ne oli sillai että maha kovetut vaan palloksi ja kiristi. Sit synnärillä kyllä ne pahat supparit tunsi. Jollekinhan oli neuvottu että kun tuntuu että pitää purra ovenkahvaa niin pitää lähteä synnärille :kieh:

Mutta ne supparitkin tuntuu eri tavalla eri ihmisillä. Mulla oli sit semmosta että reisiä ja lantiota ja alaselkää repi kamalasti. Esim, käyrällä ei näkyny mitään mutta ristiselkä ja reidet oli liekeissä...

Olisko sitten niin, että sulla se lähtö tulee ihan yllättäen ilman ennakkovaroituksia.. jos jo noin pitkälle mennyt ilman mitään

poika tulossa...veikkaan... tuo selkäkipu viittais siihen....

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Ja lisäsys, se suppari tuntui aina aaltomaiselle. Eli se alko ja nousi ja nousi ja sit alko laantumaan... Eli alko polttaan, polttaan, KORVENTI ja sit leveni pikku hiljaa... Oi muistoja :heart:

ihania muistoja onkin varmasti :D Hyvät fiilikset tais kuitenkin jäädä synnytyksestä vaikka kipeetä ottikin? :D

Luultavasti. Edellinen synnytys käynnistyi yöllä,ja lapsi oli jo parin tunnin päästä maailmassa. Silloin oli kolme päivää aiemmin supistellut muutaman tunnin ja siinä kaikki. Edellinen syntyi rv39 tasan.

tuliko sulla sitten samantien tuolloin yöllä ne supistukset ihan hirvittävän kipeinä?

Yhteistyössä