Mä jätin miehen eilen kylpytakkisillaan ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
löin takaoven lukkoon. Noh, pääsi se sitten etuovesta sisälle. Niin paljon taas vituttaa tuo ryyppääminen! Joka viikonloppuista ja baariin pitää aina mennä vaikkei kunto anna edes kotia lähtiessä myöden! Pari viikkoa sitten oli, viime viikonloppuna oli, kun loma oli puolessa välissä, nyt vkl oli, kun lomaa on vain viikko jäljellä. Ja ens viikonloppuna varmaan taas sama peli, kun loma loppuu! Prkl, että mua ottaa päähän! Ja tuolla se nyt kuorsaa. Lapset oli jo 'hyppimässä päällä' jotta olis saanut herätettyä, mutta paskat mitään liikettä tapahtunut.

Eikä tässä vielä kaikki...... :(

Kiitos, jotta sain purettua itteäni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
ihan sama meilläkin!paitsi että ukko ryömii yrittämään kotio yleesä vasta su iltana

Juu kyllä meillä tullaan samana aamuyönä. Vaatteet kebabissa jne... Ja sehän ei lähde sitten millään irti. Nyt nukkui pannuhuoneella, lapset sen sieltä löysi. Vaatteet oli riisunut ulko-oven eteen, siinä oli myös puhelin, lompakko ja rahat leviänä :/

Niin kauan kun annat aina vaan anteeksi, ei ukkosi käytös tule muuttumaan, päin vastoin.
Homme menee kohti pahempia aikoja, niin käy aina. Mitä aikaisemmin pistät poikki, sitä parempi. Hoida itses kuntoon Al Anonissa, miehellesi et voi mitään. Sääli lapsiasi, tällainen on heille ihan kauheaa ja he syyllistävät itsensä. Nalkuttaminen ei auta, vaan rajut teot, jos nekään. Myös Sinulla on elä, ajattele sitä.

Ihan uskomatonta touhua! Mä en katselisi hetkeäkään tuollaista miestä. Jos ei osaa olla juopottelematta joka viikonloppu itseään tuohon kuntoon, niin soon moro sitten vaan! Mietihän ap mitä traumoja lapsillenne jää, kun aina löytävät isänsä ties mistä sammuneena makaamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-80:
Ihan uskomatonta touhua! Mä en katselisi hetkeäkään tuollaista miestä. Jos ei osaa olla juopottelematta joka viikonloppu itseään tuohon kuntoon, niin soon moro sitten vaan! Mietihän ap mitä traumoja lapsillenne jää, kun aina löytävät isänsä ties mistä sammuneena makaamassa...

Niin mä tiedän sen :( ja kaikkein hulluinta tässä on se, että mies on kertonut kuinka hänen kävi omaa äitiänsä sääliksi ja kertoi kuinka kamalaa oli katsoa isänsä ryyppäämistä. Nyt tekee saman omille lapsilleen! Miten voi olla NOIN pönttö???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
ihan sama meilläkin!paitsi että ukko ryömii yrittämään kotio yleesä vasta su iltana

Juu kyllä meillä tullaan samana aamuyönä. Vaatteet kebabissa jne... Ja sehän ei lähde sitten millään irti. Nyt nukkui pannuhuoneella, lapset sen sieltä löysi. Vaatteet oli riisunut ulko-oven eteen, siinä oli myös puhelin, lompakko ja rahat leviänä :/

APUA jos mulla ois tommonen ukko!!!!!!!!!! ei jeesus mikä penikka

Alkuperäinen kirjoittaja ex juomari:
Niin kauan kun annat aina vaan anteeksi, ei ukkosi käytös tule muuttumaan, päin vastoin.
Homme menee kohti pahempia aikoja, niin käy aina. Mitä aikaisemmin pistät poikki, sitä parempi. Hoida itses kuntoon Al Anonissa, miehellesi et voi mitään. Sääli lapsiasi, tällainen on heille ihan kauheaa ja he syyllistävät itsensä. Nalkuttaminen ei auta, vaan rajut teot, jos nekään. Myös Sinulla on elä, ajattele sitä.

jaksamista :hug: täysin ulkopuolisena jotenkin just nyt tuntuu että kannattaa uskoa entistä alan asiantuntijaa.

Niin mä tiedän sen :( ja kaikkein hulluinta tässä on se, että mies on kertonut kuinka hänen kävi omaa äitiänsä sääliksi ja kertoi kuinka kamalaa oli katsoa isänsä ryyppäämistä. Nyt tekee saman omille lapsilleen! Miten voi olla NOIN pönttö???

Mitäpäs jos sanot sille että on aivan kuin isänsä, yhtä juoppo. Avaisiko silmät? Ellei niin heitä pihalle. Juoppo ei ole hyväksi kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Asda:

Mitäpäs jos sanot sille että on aivan kuin isänsä, yhtä juoppo. Avaisiko silmät? Ellei niin heitä pihalle. Juoppo ei ole hyväksi kenellekään.

Mä olen sanonut sille, muttei siitä mitään apua ole. Isänsä on alkanut vielä enemmän juomaan, sekö mun kohtalo sitten joskus tulevaisuudessa olis, kun lapset on lentäneet pesästä???

Välillä voi olla pidemmän aikaa juomatta(max. 1 kk) ja sitten tulee taas näitä 'putkia'. Anoppia vaan naurattaa, kun kuulee näistä ryyppyreissuista. Kai se on onnellinen, että jollain muulla on sama kohtalo kuin hänellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Asda:

Mä olen sanonut sille, muttei siitä mitään apua ole. Isänsä on alkanut vielä enemmän juomaan, sekö mun kohtalo sitten joskus tulevaisuudessa olis, kun lapset on lentäneet pesästä???

Välillä voi olla pidemmän aikaa juomatta(max. 1 kk) ja sitten tulee taas näitä 'putkia'. Anoppia vaan naurattaa, kun kuulee näistä ryyppyreissuista. Kai se on onnellinen, että jollain muulla on sama kohtalo kuin hänellä.

Anteeksi vain kyynisyyteni mutta kuulostaa siltä että seuraa tehokkaasti isänsä jalanjälkiä. Oletko valmis elämään juopon kanssa lopun ikäsi? Oletko valmis antamaan lapsillesi mallin että juoppoa pitää vain ymmärtää ja sietään? Anoppisi kuulostaa lähinnä vahingoniloiselta, tuntuu ajattelevan että koska hän on pärjännyt pitäisi sinunkin pärjätä. Miehesi oppi toimintatavan isältään, entäpä jos joku lapsistasi ottaa mallia? Otatko sen riskin?

Tsemppiä ja iso halaus. Tiedän ettei tilanteesi ole helppo. Mutta juopon tyttärenä todella toivon että toimit. Lapset esittävät yleensä urheampaa vaikka sisällä myllertää. He voivat oirehtia vakavastikin sisäänpäin.

näinhän se monesti menee että poika seuraa juoppoisänsä jalan jälkiä tai tekee aivan päinvastoin, eli on lähestulkoon absolutisti. Tässä on tainnu poika valita sen pahemman.

millanen hän on selvinpäin? huolehtiiko lapsista?

Alkuperäinen kirjoittaja kurjaa:
millanen hän on selvinpäin? huolehtiiko lapsista?

Kyllä huolehtii. Ja laittaa pihaa, hoitaa kotia, hoitaa kauppareissuja, jne... Muuten ei mitään valittamista...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Annat pauhua ja niin että varmasti ymmärtää |O

Mä en ainakaan kaunistele sanomisiani yhtään jos mua ottaa päähän.
Ei siitä kauaa ole kun alkoholin takia 'heitin miehen pihalle' hetkellisesti :D

Mä olen pauhannut ja pauhannut asiasta NIIIIIN monta kertaa... Taitaa kaikua kuuroille korville vaan :(

Meidän lapset on vauvasta 13 vuoteen, siinä välillä... Vanhin on jo mulle sanonutkin, ettei tykkää, kun iskä juo. Ja yksi kerta ei meinannut suostua lähtemmän nukkumaan, koska 'sä kuitenkin lähdet jonnekin' sanoi isälleen :(

Tuolla se kuorsaa edelleenkin :(

Yhteistyössä