Mä inhoon ihmisiä jotka nukkuu aamulla pitkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Siis niin raivostuttavaa kun ois aamusin aina energiaa siivota, mutta ei voi kun toinen kuorsaa vaan. Ja kerrottakoon nyt, että siivousta kaipaava huone on nimenomaan makuuhuone... En pääse olkkaria laittamaan ennenku raivaan makkarista yhden kaapin joka tulee olkkariin.

Sit kun tuo karvaperse herää, menee lapset päikäreille ja mä oonki sen jälkeen jo ihan nuutunu. Menee hyvä aamupössis hukkaan.

Ihan turha oli taas tääkin avaus, mutta kai silti saa valittaa turhasta kun ei oo oikeitakaan ongelmia? : :saint:

miks et sä herätä sitä "karvapersettä" ??

Kyllä mä herättäisin jos olis projekti menossa eikä toinen ole ollut esim. yötä töissä miksi pitäis päivällä nukkua....

Alkuperäinen kirjoittaja mut...:

Kyllä mä herättäisin jos olis projekti menossa eikä toinen ole ollut esim. yötä töissä miksi pitäis päivällä nukkua....

Miks en antais sen nukkua silloin kun se voi? Mä inhoon myös ihmisiä jotka ei anna toisten nukkua jos väsyttää...

Ite oon ollu ennen lapsia yökukkuja ja nukkunu siis pitkään aamusin...

Nykyään on sitte toisinpäin, jo ihan pakostaki. Mut ihana onki herätä ajoissa, ainaki luuleen saavansa päivästä enemmän irti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Miks en antais sen nukkua silloin kun se voi? Mä inhoon myös ihmisiä jotka ei anna toisten nukkua jos väsyttää...

Häh? :D

no sitten ei varmaan kannata valittaa.. :D

koita saada siivousvimma jatkumaan päivälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mä inhoan ihmisiä jotka ovat täynnä energiaa heti aamusta.....

Joskus olen toki itsekin herännyt aikaisin täynnä siivousintoa, ehkä pari kertaa vuodessa näin.

Mä oon saanu monta kertaa kuulla kuinka ärsyttävä olen kun oon niin pirtee aamulla. Vaikkakaan heti herättyäni en mikään pirtee ole, mutta tänäänkin oon noussu ennen seiskaa, niin että ysiltä olin jo intoa täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:

Nykyään on sitte toisinpäin, jo ihan pakostaki. Mut ihana onki herätä ajoissa, ainaki luuleen saavansa päivästä enemmän irti. ;)

Mut jos mies on myöhään valvonu tai ollu muuten rankka työvko niin anna nukkua nyt ainaki puoleen päivään, ei se kaappi mihinkään häviä tällä välin
:)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

no sitten ei varmaan kannata valittaa.. :D

koita saada siivousvimma jatkumaan päivälle.

Joo, täytyy ainakin senverran jatkaa intoa että saa kaivettua sen kaapin sieltä, voi sit huomenaamulla touhuta täällä olkkarissa häiritsemättä toisen unia.

Mut jos mies on myöhään valvonu tai ollu muuten rankka työvko niin anna nukkua nyt ainaki puoleen päivään, ei se kaappi mihinkään häviä tällä välin
:)

Ei sillä mitään rankkaa viikkoa ole takana, ja yhtä aikaa mentiin nukkumaankin. Toisilla sitä unta vaan tuntuu riittävän. Toisaalta on ihan mukavaa saada olla rauhassa koneella.

(Toisaalta, illalla sitte ukko taas on ärtysä kun mua väsyttää ja sitä ei... Koskaan ei kaikki ole tyytyväisiä yhtä aikaa...)

Joo, täytyy ainakin senverran jatkaa intoa että saa kaivettua sen kaapin sieltä, voi sit huomenaamulla touhuta täällä olkkarissa häiritsemättä toisen unia.

Sen verran vielä jankkaan että onhan tosiaan kello jo kohta 11, ja jos valittaa illalla ettet sinä jaksa valvoa niin tosiaan minä vastaavassa tilanteessa herättäisin oman armaan karvikseni..

Enpä valitettavasti minäkään saa koskaan nukkua pitkään aamuisin....

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Sen verran vielä jankkaan että onhan tosiaan kello jo kohta 11, ja jos valittaa illalla ettet sinä jaksa valvoa niin tosiaan minä vastaavassa tilanteessa herättäisin oman armaan karvikseni..

Enpä valitettavasti minäkään saa koskaan nukkua pitkään aamuisin....

Juu. Totta tuokin. Mutta kohta ruuanlaittoon, ja sit päikkäreille (sekin sitä suututtaa kun nukun lasten kanssa päikkärit ja oon sit ihan kujalla seuraavat pari tuntia... Mutta joskus munki pitää saada nukkua...)

Toisaalta miekin inhoon ihmisiä jotka nukkuu pitkään aamulla..Nukkuisin itekin, jos vaan nykysin joskus sais nukkua :kieh: :kieh:

Vähän ärsytti ykskin aamu, olin lasten kans noussu joskus kuuden maissa, tais olla just viikonloppuaamu..Kaveri tulee meseen joskus 11 aikaan, ja niin "iloisesti" toivottaa huomenta.. :snotty: Ei se enää mikään aamu miulle ollu, kun olin jo ollu monta tuntia hereillä.. (ehkä vähän ot, mut tulipahan mieleen...)

No turha sitä sitten on inhota siksi että se nukkuu jos ei halua herättääkään. Sitten on vaan hyväksyttävä vallitsevat olosuhteet.

Mä vihaan ihmisiä jotka on tarmokkaita aamusin, mulla kestää käynnistyminen aina vähintään sen 1,5tuntia, jos saan ihan rauhassa olla. Pelkkään aamuteen juomiseen saan helposti kulutettua puoli tuntia.

Nytkin istun teemuki kädessä ja ukko rakentaa pihalla koiratarhaa. Se on just tollanen aamutohisija

Yhteistyössä