Nyt kun olen päässyt sen asian yli, ettei meille enää lapsia enempää tule ja olen viimeistä kertaa tehnyt sitä ja viimeistä tätä, niin nyt sitten olen päättänyt alkaa stressata tammikuuta
kun silloin olis tarkoitus palata työelämään kodin ulkopuolelle 6 vuoden jälkeen.. ja millään en raaskis lapsia hoitoonka laittaa, en millään.. nuorin on silloin 1,5 vuotias.. hoito tulee olemaan TODELLA vähäistä koska aion pyrkiä sumplimaan omat työvuoroni pitkälti miehen mukaan, mutta kyllä puolipäiväpaikat sit varmaan kuitenkin varata täytyy jotta on sitten varmasti hoitopaikka.. Mut hoitoon vien vain jos pakko. en yhtään ylimääräistä tuntia kun tarvii.
Mut silti.. miks nyt ei voi vaan olla ja nauttia näistä hetkistä kotona.. miks hitossa ihmisen täytyy olla sellainen saakelin ittensä rääkkääjä et hakemalla hakee syyn stressailla.. :headwall:
Mut silti.. miks nyt ei voi vaan olla ja nauttia näistä hetkistä kotona.. miks hitossa ihmisen täytyy olla sellainen saakelin ittensä rääkkääjä et hakemalla hakee syyn stressailla.. :headwall: