mä huudan tänne etten loukkaa miestä joka kaikkensa yritti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletteko koskaan miettineet, miten miehenne pärjäisivät jos asuisivat yksin? Ovatko he yleensä edes asuneet koskaan yksin? Tällaiset avaukset panee aina miettimään tuon oman pojan kasvattamista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko koskaan miettineet, miten miehenne pärjäisivät jos asuisivat yksin? Ovatko he yleensä edes asuneet koskaan yksin? Tällaiset avaukset panee aina miettimään tuon oman pojan kasvattamista...

jep, mä en oikeesti tajua.
mun miehellä on monta sisarusta, se on joutunu pienempiään vahtimaan ja ne kaikki lapset on osallistunu pienestä pitäen kotitöihin, jokainen on oikeesti joutunut pyykkään, imuroimaan jne.

sit mies lähti inttiin ja siitä töihin reissuhommiin ja sen elämä oli oikeesti sellasta, et kun sukat meni likaseks, niin se heitti ne meneen ja osti uudet :xmas:

oikeesti kaikki mukulana opittu nollautu noina vuosina kun se reissas.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Aivan käsittämätöntä!
Miten se mies pärjää yksin kotona, jos ei edes löydä kahvimukeja omasta keittiöstään? EI pysty ymmärtämään, ei.

kyllä se mukit löytää, mut ei kuppeja. ei ees tienny et meillä on sellasia :xmas:
kyllä se yksin pärjää, pyykit vaan ei todellakaan oo sen heiniä :D

Siis ihan kun mun mies! Ja vaikka mä olen tyhjentänyt pyykkitelineen (mihin mahtuu helposti 2 koneellista pyykkiä) niin se käyttää vaan puolet siitä tilasta, ja suurinpiirtein vaan jotenkin mätkii ne pyykit siihen, ja just noi paidat on ängetty väkisin vierekkäin RUTTUUN. Sukkia ei myöskään ole laitettu koskaan pareittain kuivumaan... Mä en yleensä anna miehen edes laittaa pyykkejä kuivumaan, mutta joskus kun lähden iltavuoroon ja kone jää vielä pyörimään niin pakko. Ja kuivuriin en anna sen edes koskea.
Eikä meilläkään mies löydä kaapeista mitään astioita tms, ja lapsillekkin mun täytyy laittaa valmiiksi vaatteet illalla jos menen aamuun töihin, koska mies saattaa laittaa kuopukselle vaikka yöpuvun päälle päiväkotiin, kun ei hän kuulemma erota mikä on yöpuku ja mikä ei. Ja kuopuksen ollessa 1v, sillä oli kerran mun sukat jalassa. Mies oli kuulemma vähän ihmetellyt kun kantapäät meni polvitaipeeseen asti, mutta kun niissä oli nalle-puhin kuvia niin hän oletti että ne on kuopuksen sukat.... Että näin myös meillä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Aivan käsittämätöntä!
Miten se mies pärjää yksin kotona, jos ei edes löydä kahvimukeja omasta keittiöstään? EI pysty ymmärtämään, ei.

tätä oon monesti kans miettiny.. Jos en siivois niin me hukuttais paskaan..

Mies kun on laittanu pyykit niin mä en yksinkertaisesti sano sitä kiitosta jos ne pyykit on "nostettu" siihen narulle. Mies kun tietää oikeesti et miten ne siihen kuuluu laittaa. Musta tollanen "riman alta" suoritus ei oo kiitoksen arvoinen.

Oon sanonu monesti et jos jotain teet niin tee se kunnolla. Ei oo kivaa kun joutuu ite tekemään perässä.

Olen ohjastanut et pyykit ravistellaan ennen narulle laittoa ettei olis niin ryppyset ja jos hihat on menny sisäkkäin niin ne suoristetaan,koska ne alkaa haisemaan ja kuivuu viikon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu asui yksin ennen kuin muutettiin yhteen. Sillä oli jokaista astiaa 2 kpl, siis 2 lasia, 2 lautasta jne, ja ne oli aina paskasena tiskialtaassa ja siitä huuhtas kun tarvitsi, keittiön kaapeissa oli kaikkea tietokoneen osia yms roinaa.... Vaatteet sillä oli kaikki yhdessä kaapissa sekaisin, sieltä penkoi kun tarvitsi ja mummonsa pesi pyykit. Se kämppä oli jotain ihan kauheeta!

Yhteistyössä