Mä heräsin aamulla klo 04.00. Jokohan mä saisin nyt mennä yöunille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten on

Vieras
Lapset poissa, yksin kotona. Telkusta ei tule mitään, netissä ei ole mitään.. en jaksa siivota tai lähteä minnekään. Massu täynnä hyvää ruokaa, tekis mieli mennä vaihtaa pyjama päälle ja kaivautua sänkyyn kirjan kanssa. Mutta mä tiedän sen, että siinä tapauksessa mä varmasti nukahdan alle puolen tunnin. Ja kello vasta noin vähän :(

Mut väsyttäis.

Näin jännää tää elämä sitten on, kun on sitä kuuluisaa lapsivapaata.

No ota tunnin tirsat niin jaksat olla hereillä vielä illalla jonkun aikaa. Aika aikaseen nukkumaan menisit jos nyt menisit ja saattaa käydä että heräilet sitten puolen yön aikaan ja saa enää unen päästä kiinni.

Jatkuuko lapsivapaa vielä huomen aamupäivän,vai tuleeko lapset kotiin heti aamulla? Jos aamupäiväkin olis vapaata,mä ottaisin puolen tunnin unet,sit suihkuun ja ulos. Jos ei muuta ideaa niin vaikka videovuokraamoon hakemaan illaks joku leffa ja säkillinen irttareita.

Lapset tulee joko huomenna illalla tai vasta maanantai-iltana, ei varmaa vielä kummin. Nuorimmat jokatapauksessa kotiutuu vasta maanantaina.
Minnekään viihteelle en tod halua lähteä, ei yhtään nappaa. Telkkua oisin voinutkin tuijotella, muttei sieltä tosiaan mitään tule. Mä luulen, että sinnittelen tässä vielä hetken, vaihdan sänkyyn puhtaat lakanat.. sitten suihkuun ja sen jälkeen puhtaiden lakanoiden väliin. Nautin täyshiljaisuudesta ja alan lukemaan jotain jännää dekkaria, joita tänään ostin kirpparikierrokselta.

Kiitos kuitenkin tsempeistä.

Uusimmat

Yhteistyössä