Mä haluun uuden sohvan!!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä suosittelen Ikean Karlstadia. Meillä on reilut 3vuotta ollut kolmenistuttava ja pari vuotta sitten ostin vielä divaaniosan siihen, suunnitelmissa ois ostaa vielä toinenkin divaani. Uudet päälliset ostin just viime viikolla kun kissa oli kynsinyt vanhat kamaliksi reunoista.
Oon ollut tyytyväinen ja plussaa muunneltavuudesta ja irtopäällisistä :)
Hintakin sopii sun budjettiin.

Unohtakaa nämä jyskit, sotkat, suomisohvat, finnlandiat, maskut ja ikeat. yms. sellaiset sontapaikat.

Artek, Hay, Muuto, BoConcept, Ire, Formaterial, Kartell, Dux, Adea ym, ovat laatumerkkejä.

[QUOTE="vieras";26854866]Unohtakaa nämä jyskit, sotkat, suomisohvat, finnlandiat, maskut ja ikeat. yms. sellaiset sontapaikat.

Artek, Hay, Muuto, BoConcept, Ire, Formaterial, Kartell, Dux, Adea ym, ovat laatumerkkejä.[/QUOTE]

Jos ap:n budjetti on tonni niin miksi ehdotella näitä...?

[QUOTE="vieras";26854964]Miksei? Tonnillakin saa jo jotain, käytettynä jo vaikka mitä.[/QUOTE]

Kannatan kyllä kierrätystä mutta käytettyä sohvaa meille ei tulisi, niinkuin ei patjojakaan.
Mieluummin sit uusi sieltä Ikeasta.

Kannatan kyllä kierrätystä mutta käytettyä sohvaa meille ei tulisi, niinkuin ei patjojakaan.
Mieluummin sit uusi sieltä Ikeasta.

Miksei?

Voi sohvatkin pestä, ja sitäpaitsi näitä laadukkaampia sohvia pidetään yleensä kuin kukkaa kämmenellä.

minun mielestäni esimerkiksi vaatteet ovat paljon henkilökohtaisempia tavaroita kuin sohvat, tosin vaatteitakin ostan käytettynä. Voithan sinä istua julkisissakin tiloissa sohvilla ja nukkua vaikkapa hotellin sängyssä, vaikka siihen on voinu joku paskantaa ja siinä on voinu olla vaikka minkälaisia seksiorgioita.

[QUOTE="Mää";26769522]Älä vaan SOTKASTA AINAKAAN OSTA.[/QUOTE]

Meillä on Sotkasta nahkasohvat. Ikää niillä noin 4v ja edelleen hyvässä kuosissa. Kierrettiin kaikki tämän kaupungin putiikit, mutta mistään ei löytynyt mieluisia. Hieman epäsukoisena menin Sotkaan ja sieltä löytyi sopivat. Hyvät istua ja löhöillä eikä lompakkoakaan kirpaissut kamalasti :)

poet_s_3_2_t_diamonds.jpg

Yhteistyössä