E
eb
Vieras
ei mun mielestä ole väärin haluta jotain.
jatka ihan rauhassa vaan =) :xmas: [/quote]
Ootko sä vaalee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eb:
jatka ihan rauhassa vaan =) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja eb:
jatka ihan rauhassa vaan =) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
hiukset on kyllä mustat...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
Onko aidosti vai värispurkista?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
no ihan on aidot, koskaan en ole värjänny :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
Ok, aika nam. Alatko mun rakastajaks?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:No sorry, se kuulosti jotenkin kornilta koko aloitus
Ikävä ettei äijäsi hoida parisuhdetta sen ansaitsemalla tavalla.Sinä ansaitset tulla huomatuksi parisuhteessa ja sinun tunteet pitäisi ottaa huomioon.
Yritä löytää ratkaisu ongelmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:No sorry, se kuulosti jotenkin kornilta koko aloitus
Ikävä ettei äijäsi hoida parisuhdetta sen ansaitsemalla tavalla.Sinä ansaitset tulla huomatuksi parisuhteessa ja sinun tunteet pitäisi ottaa huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
en ala, mut älä taas hermostu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
No en, jos lupaat ees harkita. Mulla ois paikka avoinna ja hyvää lihaa tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan suomalaista syntyperää mä olen.
No en, jos lupaat ees harkita. Mulla ois paikka avoinna ja hyvää lihaa tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:No sorry, se kuulosti jotenkin kornilta koko aloitus
Ettei jaska vaan meinaa ehdottaa itseään ratkaisuksi ongelmaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:No sorry, se kuulosti jotenkin kornilta koko aloitus
Ettei jaska vaan meinaa ehdottaa itseään ratkaisuksi ongelmaan![]()
No entäs sinä sitten????
Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA PA:Minkä värinen tukka Jaska sulla on? ONKO TULISUUTTA?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kiitti vaan tarjouksesta mutta. ei kiitos :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA PA:Minkä värinen tukka Jaska sulla on? ONKO TULISUUTTA?