Mä haluun pitää häät uudelleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rania

Aktiivinen jäsen
06.08.2006
1 359
0
36
Sanoin miehelle tänään, että musta ois kivaa järjestää häät uudelleen. Nyt mulla ois polttarit (savusaunassa) kaikkine taikoineen ja loitsuineen. Ja ihanat keskikesän häät!
Noh..jos nyt edes kolmikymppiset sais näin kesällä pitää hiukka etuajassa..huomenna vuokraan saunan! ;)

Mä järjestelen just omiani ja välillä ei millään viitsis...Ja rahaakin menee kamalasti. En tiedä mitä mieltä olen myöhemmin, mutta tätä kaikkea alkujärjestelyä en usko kaipaavani.

Mä haluisin tehdä paljon niissä häissä, mahdollisimman edullisesti. Esim. kaikki kukat olis luonnosta ja koristeet...mitään autoakaan ei tartteis. Pappi sais tulla hääpaikalle, vaikka fillarilla. Mekko ois jonniinmoinen..haitarimies pitäs ehdottomasti löytää. Kaikista ihaninta ois kaikki kaverit ja rakkaat ympärillä ja se juhlan tuntu. Ja hääyö...se ois veneessä. Kukkakatoksen alla...paitsi jos satais. "Poks"

Mä kans tahtoisin uudelleen. Tänä kesänä tulee 7 vuotta naimisiin menosta. Ens kesä ois siitä merkittävä, että silloin tulee 10 vuotta yhdessäoloa täyteen.

Tosin kaveripiiri ja sukulaispiiri o sen verta kavennut ettei niitä tarttis kauheasti järjestellä ja pitää

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä järjestelen just omiani ja välillä ei millään viitsis...Ja rahaakin menee kamalasti. En tiedä mitä mieltä olen myöhemmin, mutta tätä kaikkea alkujärjestelyä en usko kaipaavani.

Mun häistä kohta 1 vuosi. Ja Nalletarin kirjoituksesta muistui mieleen miten stressaavaa ja uuvuttavaa se oli, kun ei ollut edes mahdollista turvautua kavereiden - kaasojen tai bestmanin apuun, kun ei semmosia ollut. Itse piti liian paljon.
Ikävintä oli juhlapaikan etsiminen ja siihen liittyen se häämenu. Tuntui, että kaikki haluaa tarjota oman näköistään, monimutkaista, härkää, ja muuta ns. punaista lihaa.
Kala olisi sitten ollut pieninä nyttösinä, teelusikalla tai leivoshaarukalla syötävänä.. Kallista. Liikaa. Ei meille, ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Täälä myös järjestellään omia häitä. Rahaa palaa törkeesti.. :/ Vieraita on alle 100 ja tuntuu ettei mitkään säästövinkit auta. Kutsut, koristelut tehdään ite. Auton laina ei maksa mitään, hieno onkin. Mut sit kaikki muu, puvut, ruuat, bändi maksaa maltaita ja niistä ei haluta silti tinkiä.
Kerrankos sitä silti naimisiin mennään :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Mulla on kauheeeeeee hääkuume |O :whistle:

Sit vaan tänne askarteleen mun kans :D . Tarvis tehdä "tötteröt" mihin menu/ohjelma, ruusukkeita autoon ( ite en osaa ), "lasten suusta" jutut hääkarkkeihin. Ja jos vielä innostaa niin tekemistä varmaan löytyy muutakin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Mulla on kauheeeeeee hääkuume |O :whistle:

Sit vaan tänne askarteleen mun kans :D . Tarvis tehdä "tötteröt" mihin menu/ohjelma, ruusukkeita autoon ( ite en osaa ), "lasten suusta" jutut hääkarkkeihin. Ja jos vielä innostaa niin tekemistä varmaan löytyy muutakin :saint:

Saanko mä tulla ja,jooko jooko joookooo :)?? Täällä kärsitään ja hääkuumeesta ja PAHASTA sellasesta !

mäkin oon haaveillut jos vois mennä uusiksi naimisiin,mut saman miehen kanssa =)
Mut vois itä järjestää just vaikka 10vuotis hääpäivänä ihan vaan lähisukulaisille ja ystäville juhlat ja tehtäis jotku vihkivalat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Mä haluisin tehdä paljon niissä häissä, mahdollisimman edullisesti. Esim. kaikki kukat olis luonnosta ja koristeet...mitään autoakaan ei tartteis. Pappi sais tulla hääpaikalle, vaikka fillarilla. Mekko ois jonniinmoinen..haitarimies pitäs ehdottomasti löytää. Kaikista ihaninta ois kaikki kaverit ja rakkaat ympärillä ja se juhlan tuntu. Ja hääyö...se ois veneessä. Kukkakatoksen alla...paitsi jos satais. "Poks"
Oi kuin ihanalta sun kuvitelmat vaikuttaa, voisin itekki tykätä just samanmoisista "uusintahäistä". Toivottavasti jonain päivänä saat ne(samaa toivon myös itselleni :D )

Meidän häät oli niin ihanat ja ikimuistoiset, jotta ne saa säilyä muistoissa. Toisia sellaisia ei varmana saa samanlaisia, joskus se paikka on oikea ja hetki, mutta toistamiseen samanlaisia ei saa, kun lähipiirissäkin on tapahtunut kaikenlaista. Sitten ehkä neljän vuoden päästä, kun tulee 10 täyteen, niin vietetään kunnon juhlat rennoissa tunnelmissa.

juu, täällä kans yritettään häitä järkätä..tuntuu vaan että homma seisoo kun hääpaikasta ei oo tullu vielä kustannusarvioo paljon meijän pöperöt tulis maksamaan ja hääpukukin on ettimättä kun ei uskalla vielä mitään ostaakkaan kun ei tiedä paljon noi ruuat..tietää vaan että rahaa menee...stress on päällänsä. ja kaikki koristelut yms ja hirveesti muistettavaa.....no, eiköhän se ole tämän arvoista.

Yhteistyössä