http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=109738827
....hemmetin Pheobs ku tartutti ton kuumeen mulle :snotty:
....hemmetin Pheobs ku tartutti ton kuumeen mulle :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en taas halua mennä naimisiin ja ton mekon voisin hankkia ensi kesäksi kun lähden rilluttelureissulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:mekon joka oli 44-46 kokoa. Noh, olin mitoiltani 100/80/100 ja en mahtunut.. eli ovat pientä kokoa.. (kaikille kuolaajille tiedoksi).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en taas halua mennä naimisiin ja ton mekon voisin hankkia ensi kesäksi kun lähden rilluttelureissulle![]()
Juu mullekin toi olis enemmän vieraan mekko tai jonnekin biletysreissulle sopiva, ei ihan hääpuvuksi kuitenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en taas halua mennä naimisiin ja ton mekon voisin hankkia ensi kesäksi kun lähden rilluttelureissulle![]()
Juu mullekin toi olis enemmän vieraan mekko tai jonnekin biletysreissulle sopiva, ei ihan hääpuvuksi kuitenkaan![]()
Joo mut jos me mennää naimisiin nii niistä tulee sellaset naamiaispihahäät....ei mitään liian hienoo...... ja valkosen puvun mä sotkisin kuitenkin heti......
Missä te oikeen biletätte?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:mekon joka oli 44-46 kokoa. Noh, olin mitoiltani 100/80/100 ja en mahtunut.. eli ovat pientä kokoa.. (kaikille kuolaajille tiedoksi).
Mutta onhan noissa mitat,eihän nyt ihmiset ostele mittaamatta itseään ensin..?