Mä HALUUN kissan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epistä

Vieras
Enkä kestä kun semmoista ei löydy mistään :(

Kissan pitää olla
-alle viiden kuukauden ikäinen
-terveistä, hyvinhoidetuista vanhemmista
-ell tarkistama, rokotettu ja madotettu
-sosiaalistettu ja ihmisten parissa kasvanut
-puolipitkäkarvainen
-vaalea tai puna-valkoinen
-hinta alle 900e

Eikä löydy, ei sitten millään. Ja kun mä haluun tuommoisen, haluun, haluun, haluun :(
Tää on ihan pyllystä.

?? mitä ihmettä sä etsit. Katso nyt tämäkin lista, varmasti monta mahdollista (vai eikö pyhä birma ole tarpeeksi vaalea?):

http://www.birma.fi/pentulista.php

[QUOTE="vieras";28137531]?? mitä ihmettä sä etsit. Katso nyt tämäkin lista, varmasti monta mahdollista (vai eikö pyhä birma ole tarpeeksi vaalea?):

Pyh[/QUOTE]
Olisko ihan samalla vaivalla helppoa laittaa hyperlinkki?

[QUOTE="vieras";28137538]Olisko ihan samalla vaivalla helppoa laittaa hyperlinkki?[/QUOTE]

:O Toivottavasti tuollainen pilkuviilaaja ei ota ikinä kissaa, sillä ne ei paljon pilkkuja noudattele...

Alkuperäinen kirjoittaja Epistä;28137443:
Enkä kestä kun semmoista ei löydy mistään :(

Kissan pitää olla
-alle viiden kuukauden ikäinen
-terveistä, hyvinhoidetuista vanhemmista
-ell tarkistama, rokotettu ja madotettu
-sosiaalistettu ja ihmisten parissa kasvanut
-puolipitkäkarvainen
-vaalea tai puna-valkoinen
-hinta alle 900e

Eikä löydy, ei sitten millään. Ja kun mä haluun tuommoisen, haluun, haluun, haluun :(
Tää on ihan pyllystä.

Kodittomat el

Hei kiitos tuosta linkistä, pyhät birmat olen unohtanut täysin!

Ja Apulaa olen seurannut jo useamman kuukauden lähes päivittäin. Tiedoksi vain, että vaikka ilmoitus on siellä niin kissat on silti saatettu jo myydä..

Sinä ET halua kissaa :(

Ahaa. Mä siis EN halua kissaa, jos tahdon varmistaa että meille muuttava kissa on varmasti terve ja hyväluonteinen? Enkä mä myöskään halua kissaa, jos oon valmis maksamaan siitä lähes tuhat euroa ja kehtaan vielä odottaa saavani sillä rahalla minun mielestäni kauniin kissan?

Hmm. Ilmeisesti sun mielestä mä ihan oikeasti ja todella haluaisin kissan vasta siinä vaiheessa, kun lähtisin hakemaan sitä jostain kodittomien kissojen yhdistyksestä.

Tämä selvä.

En osta pentutehtailijalta, juuri siksi haluan varmistaa että kissa tulee hyvinhoidettuna ja terveenä terveistä vanhemmista. Rotukissaa olen katsellutkin, mutta mikäli taustat on kunnossa, voin ostaa myös paperittoman (esim vahinkopentue tms). Paperittomasta en tietenkään ole maksamassa rotukissan hintaa.

:)

Tuolla hinnallahan saa joku sata kissaa