Mä haluun kissan, mutta miks ihmeessä mulle tulee rimakauhu sen asian suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikea tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikea tapaus

Vieras
Ihan oikeasti, kissaa on mietitty ja harkittu vuosia. Nyt olen ollut yhteydessä jo kasvattajiin ja kysellyt sopivaa pentua. Mutta heti kun tulee puhetta että voisin mennä katsomaan pentua tmv, niin mulle tulee kauhea "onko tää nyt sittenkään järkevää"-fiilis ja perun kaikki tapaamiset jne. En siis uskalla ottaa sitä lopullista askelta päätöksen suhteen. Miten voi kissanottaminen pelottaa näin paljon? Ei kai tää enää normaaliakaan voi olla.

Vai onko? Miks mä oon tämmönen? Otanko vaan sen kissan kaikesta "pelosta" huolimatta?

En tiiä pelottaako mua sitten se ajatus, että se elämä kissan kanssa ei todellisuudessa olekaan niin auvoisaa kuin kuvittelen. Että se sittenkin oikeesti tuhoaa sohvat, rikkoo verhot ja pissailee matot ja sohvat ja sängyt pilalle :/

Äh. Ehkä musta ei sittenkään ole kissan ottajaksi.

Parempi ottaa vasta sitten kun olet täysin varma asiasta ilman muttia. Kissat noin yleensä ei kyllä riko paikkoja ja pissaile minne sattuu, poikkeuksia tietysti löytyy. Enemmin kannattais miettiä sitä onko kukaan allerginen ja että kissa voi elää yli 20 vuottakin, se on pitempään riesana nurkissa kuin lapset :laugh: Ihania ne on, itse jouduin omilleni etsimään uuden kodin kun mies on allerginen ja astmainen. Onneksi löytyi ihana uusi koti miun muruille.

sama täällä. rakastan eläimiä ja erityisesti kissoja ja ne minua. mulla on tilaa, rauhaa ja päivät aikaa. olen kasvanut kissojen ja koirien kanssa. silti. reissaan suht paljon enkä halua stressata pientä karvakuonoa vierailla hoitopaikoilla ja ikävällä.
kunhan tämä elämä vakiintuu ja lopullinen määränpää löytyy, otan heti kaksi kissaa :)

sama täällä. rakastan eläimiä ja erityisesti kissoja ja ne minua. mulla on tilaa, rauhaa ja päivät aikaa. olen kasvanut kissojen ja koirien kanssa. silti. reissaan suht paljon enkä halua stressata pientä karvakuonoa vierailla hoitopaikoilla ja ikävällä.
kunhan tämä elämä vakiintuu ja lopullinen määränpää löytyy, otan heti kaksi kissaa :)

Yhteistyössä