Mä haluisin taas lapsenvahdin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Hitto et on vaikeaa tämä lapsi-perheen elämä *valivali*

Pitkästä aikaa olis kaveripariskunnalla (keskimmäisen kummeilla ) vapaata vkloppina ja pyysivät saunomaan ja istumaan iltaa.. Mut heh, taitaa mennä isäntä tai minä yksin kun ei oo taaskaan vahtia muksuille!!

Joteski välillä niin tympii, en muista koska ollaan viimeksi oltu kahdelleen jossain.. Ja sen kyllä huomaa :ashamed: :'(

Ja blaa blaa, mitäs teitte lapsia ymsyms.. Tiiän :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Miksette ota yhteyttä MLL:n lastenkaitsijaan?

Ne ei tule mielellään yötävasten, kun kuitenkin menisi myöhään..

Ja jotenkin on kauhee kynnys kysyä tuttuja, kun kukaan ei koskaan ns. vapaaehtoisesti kysy, voisko joku lapsista tulla mukaan vaikka johonkin.. Jos tiät mitä tarkoitan :ashamed:

Ymmärrän kyllä tunteen.. vaikka meillä vaan yksi lapsi joka kohta 9kk vanha niin ei olla miehen kanssa käyty missään kertaakaan kahestaa tai saati et mä oisin käyny yksin missään.. meilläkään kun ei noita lapsenvahteja ole..

Niin minäkin, ja katselin että jos soittais täällä paikalliselle MLL:lle, niin tarvis tilata 2 lastenvahtia, kun niillä on ne rajat minkä ikäisiä lapsia saa olla ja kuinka monta mitäkin ikää :/ :whistle:

Naapuri kyllä lupas vahtia meidän lapsia, jos ne nukkuu :xmas: Ei muuten, mutta meillä olis hääpäivä nyt viikonloppuna ja olis tänä vuonna kiva mennä edes syömään kaksistaan :ashamed:

Juu, ei olla mekään juuri hääpäivää tms. juhlittu :/ Kotona ollaan ehty paistia ja juotu punkkua :D

Mun täytyy nyt vaan pommittaa kaikki kaverit läpi, jos sais yhden muksun sinne, toisen tonne ja kolmannen johonkin muualle :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Miksette ota yhteyttä MLL:n lastenkaitsijaan?

Ne ei tule mielellään yötävasten, kun kuitenkin menisi myöhään..

Meillä kyllä on ollut MLL:n lastenhoitajia myös öiseen aikaan, muistelisin että joskus 03:n maissa ovat joskus vasta päässeet lähtemään kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
mut eikö mll:lle pidä taksi maksaa kun ei yöllä pääse pois . ja eikö kolmellekin lapselle pitäisi olla pari vahtia ainakin jos lapset hereillä

Meillä hoitajat ovat olleet liikkeellä joko kävellen, pyörällä tai omalla autolla. Koskaan emme ole maksaneet taksista.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
mut eikö mll:lle pidä taksi maksaa kun ei yöllä pääse pois . ja eikö kolmellekin lapselle pitäisi olla pari vahtia ainakin jos lapset hereillä

Meillä hoitajat ovat olleet liikkeellä joko kävellen, pyörällä tai omalla autolla. Koskaan emme ole maksaneet taksista.

Mun muistaakseni nykyään ei tarvii maksaa matkakuluja. Kun niillähän on ainakin jossain päin suomee noussut se tunti taksa 8,20?..Aika kallista siltikin, jos useamman tunnin joutuu olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:

Mun muistaakseni nykyään ei tarvii maksaa matkakuluja. Kun niillähän on ainakin jossain päin suomee noussut se tunti taksa 8,20?..Aika kallista siltikin, jos useamman tunnin joutuu olemaan.

Ei se varmaan siihen taksimaksuun kaatuis, me mentäis ite pyörillä kun asuvat ihan lähellä =) Mut musta ne ei tule "yöksi"...

meillä se taksa edelleen ainakin alle 5 e/h.. mietin vaan, että eikai ne voi ketää alaikästä keskellä yötä lähettää ainakaan.. tai no kuulostaa oudolle jos joku 16 v vastuulla koko yön lapset ja sitten itse lähtee kävelee kotii jostai huitsin nevadasta keskellä yötä.. kun siellä on mll:n listoilla ainakin monia alaikäisiä.

No ei meille jokatapauksessa voi kans mitää 16 v lähettää ku talo täys lapsia, siinä täytyy olla vähän kokemusta hoitaa pari vauvaakin samaan aikaan ja isommat päälle. :D Jos sattuu vaikka vaipanvaihtoa ja ruokailua.

Yhteistyössä