MÄ HALUAN VAUVAN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivotonta

Vieras
Tuntuu et hajoo kohta pää, joka puolella näkyy vaan odottavia äitejä ja pieniä vauvoja. Mies on vaan niin helvatin kuspää, ettei kuulemma halua enää lapsia. Meillä ku niit on niin helvatin paljon, peräti kaks. Pakko purkaa johonkin, rakastan miestäni mutta en tiedä miten pääsen yli pahemman luokan vauvakuumeesta. Kun kummatkaan ei taida antaa periksi. Tuntuu niin toivottomalta ja tyhjältä.

No olisko teillä oikeasti mahdollista kolmas hankkia? Eli rahatilanne on hyvä ettei tarvisi kituuttaa ja työtä löytyy äippäloman jälkeen ja muutenkin tilaa ja kaikki ok...

Jotkut tekee lapsia lisää kun on ikävä raskausmahaa tai pikkuvauva-aikaa. Vaikka elämä olisi jo rankkaa niin lisää pitää puskea kun on masukuume. Saahan sitä haaveilla ja muistella :)

Oi,sama juttu täällä.................ei tunnu miehen pää kolmanteen kääntyvän...ei voi pakottaakkaan toista.Mutta ihanaa kun on nämä kaksi lasta jo!!välillä huonompia päiviä vauvakuumeen suhteen:kaksiviikkoisen vauvan näkeminen kerhossa,koko päivä pilalla.Itketti ja harmitti.En ole tajunnut että tälläistä "kuumetta"voisi ollakkaan!!!!Onneksi niitäkin päiviä ettei halua vauvoja nähdäkkään ;)

Töiden suhteen tullaan hyvin toimeen, asutaan omakotitalossa jossa on tilaa. Perhe-elämä ihan normaalia, eli siltä pohjalta kaikki ok. Tietenkään koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu... Mun mielestä olisi oikeasti mahdollista "hankkia" se kolmas. Ja vuosi sitten yritimmekin, mutta päättyi ikävästi. Päätimme pitää pientä taukoa ja nyt on sitten muuttanut mielensä. Mikä riepoo mua ihan helvatisti, kun tuntuu että on jotenkin "pettänyt sopimuksen". Ja ainut syy on vaan että ei enää halua lisää...

:hug:

Täälläkin vauvakuume vaan pahenee vaikka järki vielä sanoo itsellekin että kannattaa odotella hetkinen. :/ Mies haluaa myös kolmosen jossain vaiheessa mutta mitä ollaan näistä vähän puhuttu niin hänenkin mielestä aika ei vielä ole kypsä. Hirveästi en uskalla miehelle edes vauvakuumeesta puhua kun hänelle tuo kynnys on kuitenkin matalampi mitä minulle, eli saan itse olla se jalatmaassa-puolisko tässä(kin) asiassa...

Alkuperäinen kirjoittaja toivotonta:
No mies 32 ja itse 30, muksut 7 ja 5. Eli en ihan kamalan kauan halua odottaa. Kun nyt jo tuntuu, että tulee kamalan paljon ikäeroa.

En yhtään ihmettele jos ei enää kiinnosta vauva, tuossahan on sen verran vanhat lapset jo kyseessä että on pahin kiinnipitoaika jo takana. En mäkään varmaan tuossa vaiheessa enää kovin äkkiä alottais alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mies 32 ja itse 30, muksut 7 ja 5. Eli en ihan kamalan kauan halua odottaa. Kun nyt jo tuntuu, että tulee kamalan paljon ikäeroa.

En yhtään ihmettele jos ei enää kiinnosta vauva, tuossahan on sen verran vanhat lapset jo kyseessä että on pahin kiinnipitoaika jo takana. En mäkään varmaan tuossa vaiheessa enää kovin äkkiä alottais alusta.

Auts... Ja meillä kun on ollut tarkoituksena odotella sinne asti että vauva syntyisi kun esikoinen aloittaa koulun, lapset siis vuoden ikäerolla joten saisi sitten olla kotona molempien koulutaipaleen alun.

Tosin samalla sitä miettii mahtaako tuossa vaiheessa jo pelottaa tuo uudelleen alusta alkaminen kun on saanut nämä ensimmäiset jo noin isoiksi. :/ Puolensa ja puolensa...

Niinpä, samaa olen kyllä ajatellut. Enkä ole koskaan ennen kuumeesta kärsinyt, vaan nytpä se on rajusti iskenyt. Kun vaan tietäisi miten sen saa loppumaan tai miehen pään kääntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Auts... Ja meillä kun on ollut tarkoituksena odotella sinne asti että vauva syntyisi kun esikoinen aloittaa koulun, lapset siis vuoden ikäerolla joten saisi sitten olla kotona molempien koulutaipaleen alun.

Tosin samalla sitä miettii mahtaako tuossa vaiheessa jo pelottaa tuo uudelleen alusta alkaminen kun on saanut nämä ensimmäiset jo noin isoiksi. :/ Puolensa ja puolensa...

Ystäväni teki kakkosen juuri tuohon kun eskari alkaa ihan siitä syystä että sai laitettua esikoisen koulun alkuun. Ei hyvä, akuheeta tappelua ja kouluakin vielä pitää yrittää käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Ystäväni teki kakkosen juuri tuohon kun eskari alkaa ihan siitä syystä että sai laitettua esikoisen koulun alkuun. Ei hyvä, akuheeta tappelua ja kouluakin vielä pitää yrittää käydä.

Niin... Nyt alkaa tuntua että jos meillä olisi terveet ja normaalisti kehittyvät lapset niin kolmonen saisi jo tulla. Kuopus täyttää siis kesällä 3v. Mutta kun noilla on noita juttuja ja nyt tuntuu että haluaisin esikoisen kehittyvän ensin parissa asiassa ja kuopukselta sulkea jotain ongelmia pois. Olisi sitten helpompi raskaus ja vauva-aika tiedossa. =)

Mieki tahon vauvan. Ainokainen on kohta 3-v. Mies käyttää järkeä, ensin täytyy saada taloudelliset asiat kuntoon. Jonku vuoden päästä kakkonen siis hänen mielestään. Ei tykkää ollenkaan, jos joskus otan vauvan puheeksi.

Yhteistyössä