Mä haluan uudistaa mun hiuksia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mulla on iät ja ajat ollu samanlaiset hiukset, jakaus sivulla ja melkein aina hiukset auki. Mä haluaisin nyt jotain uutta, ei mitenkään kauheen lyhyeksi, että hiukset saa vielä kiinni, jos ne on tiellä. Aamulla yritin ladata kuvani semmoselle hiustyyli-sivulle ja sain vaan mahani kipeäksi nauramisesta, uutta tyyliä ei löytyny :kieh: Hermot menee tämmöseen takkupesään |O Keksikääs jotain hyviä ideoita, tai sivustoja mistä vois kattoa malleja!

mulla uusi tyyli.....epätasainen polkka (ylettää just ja just ehkä kiinni) tarkoitus pitää kuitenkin auki, suoristusraudalla suoristaa ja kääntää latvat ulospäin "sekalaisesti"

vielä aamulla mulla oli pitkät ruskeat latvoista kiharat hiukset :D
nyt en tunnista itseäni kun katson peilistä :saint:

leikkauta edestä vino otsis ja sellainen takaa lyhyt ja edestä pitkä-malli, ja päältä lyhyt että saa nostettu pystympään, siihen väri vois olla vaikka alta tumma ja päältä vaalea

http://www.aijaa.com/v.php?i=2650445.jpg

Tuossa ehkä näkyy parhaiten mun nykyinen pönsä, pidemmät ne taitaa kyllä nykyään olla. Mä ajattelin kans, että jos leikkauttais semmosen ohuen viiston otsiksen. Just vaihdoin väriä, nykyään on semmoset punertavat/lilat... mutta tämäkin väri haalistuu niin äkkiä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä värjäisin noi. En leikkais, taipuu kivasti sun kasvoille.

|O :D Ai taipuu ihanasti!!! Niin raivostuttavat ku olla ja voi, sateella menee semmoselle nätille korkkiruuville, kun ne on näin pitkät. Eikä pysy mitenkään päin :kieh: :D

Yhteistyössä