Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Huh *pyyhkii hikeä otsalta*![]()
Eiks oo sopivan härskiä sekottaa rafaelin enkeliä manga keijuun ja iskee sille kouraan sädetikkua muistuttava taikasauva? :saint:
Toki on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Huh *pyyhkii hikeä otsalta*![]()
Eiks oo sopivan härskiä sekottaa rafaelin enkeliä manga keijuun ja iskee sille kouraan sädetikkua muistuttava taikasauva? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Huh *pyyhkii hikeä otsalta*![]()
Toki onMä vaan säikähdin, että taas löyty yhteistä mut ei onneks! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Huh *pyyhkii hikeä otsalta*![]()
Toki onMä vaan säikähdin, että taas löyty yhteistä mut ei onneks! :saint:
No, sen verran ehkä, et tykkään niiden hahmojen ulkonäöstä, mut ite ohjelmat ja sarjikset ei jaksa hirveesti enää innostaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mäkin niiden hahmojen ulkonäöstä tykkään, jos oisin äijä niin mulla ois kroppa täynnä hentai-tatskoja :saint: Sarjiksia men lue, mutta animea katon.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mäkin niiden hahmojen ulkonäöstä tykkään, jos oisin äijä niin mulla ois kroppa täynnä hentai-tatskoja :saint: Sarjiksia men lue, mutta animea katon.
Miksei nainekin voi kroppaansa tatskoilla täyttää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mäkin niiden hahmojen ulkonäöstä tykkään, jos oisin äijä niin mulla ois kroppa täynnä hentai-tatskoja :saint: Sarjiksia men lue, mutta animea katon.
Miksei nainekin voi kroppaansa tatskoilla täyttää :saint:
Juu voi, mut mua varmaan kateltais vähän pitkään jos mulla ois paikat täynnä intiaaninaisia ja anime-tytsyjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:te jotka haluatte jotain erikoista.. katotteko valmiin kuvan vai suunnitteleeko tatuoija sen?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Elä sinä muista piittaa, non pelekkää rekvisiittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:te jotka haluatte jotain erikoista.. katotteko valmiin kuvan vai suunnitteleeko tatuoija sen?
Tatuoija piirtää niitä uudelleen ja uudelleen, kunnes kelpaa mulle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Elä sinä muista piittaa, non pelekkää rekvisiittaa![]()
No ehkä mä en silti, ihan kohteliaisuuttani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:te jotka haluatte jotain erikoista.. katotteko valmiin kuvan vai suunnitteleeko tatuoija sen?
maksatko siitä ja kuinka paljon?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Elä sinä muista piittaa, non pelekkää rekvisiittaa![]()
Ei sit :kieh: Sit sun pitää täyttää ittes vaan tribaaleilla ja symboleilla, kuten mä oon tähän asti tehny
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:te jotka haluatte jotain erikoista.. katotteko valmiin kuvan vai suunnitteleeko tatuoija sen?
maksatko siitä ja kuinka paljon?![]()
En maksa mitään suunnittelusta, tekijä on kaveri :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:et sattus tietään mikä niillä on käytäntö tossa asiassa kun asiakas on "muukalainen"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:et sattus tietään mikä niillä on käytäntö tossa asiassa kun asiakas on "muukalainen"
![]()
Aika maksaa. Se, miten kauan sitä menee suunnitellessa ja kuvaa hakatessa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Elä sinä muista piittaa, non pelekkää rekvisiittaa![]()
Ei sit :kieh: Sit sun pitää täyttää ittes vaan tribaaleilla ja symboleilla, kuten mä oon tähän asti tehny
Ei oo yhtään tribaalia eikä symbolia, tsori :xmas: