Mä haluan miehen jolla on hieno ammatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zzz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm.. Sainpas tänään tietää taas uutta. Palstan kautta olen viime aikoina saanut tietää olevani köyhä ja pukevani lapseni rumasti, kun kulkevat reiman vaatteissa. Nyt sain tietää myös mieheni olevan huonon koulutuksen valinnut kun on DI. Kaikkea sitä oppii :D

kerro ihmeessä mullekin miksi se on OIKEASTI typerää?

Mun mielestä on typerää heittäytyä "toisten armoille", typerää haaveilla paremmasta elämänlaadusta jonkun toisen ahkeroinnin tuloksena ja kaikista typerintä on ratsastaa toisen ansioilla (esim. nää "mun mies on sitä ja tätä ja tienaa sen ja sen verran"-tyypit). Niin ja onhan se laiskaa.

Mutta tää on vaan mun mielipide, eihän se kenenkään muun persettä kutkuta jos joku haluaa olla vielä aikuisenakin olla jonkun toisen aikuisen elätti.

--->Ilkimys poistuu takaisin katsomoon. :popcorn:

mikä ihme siitä tekee huonon ihmisen jos haluan alkaa "kimppailemaan" vasta kun se sama mies on jo uraputkessa? vai tarkoittaako se automaattisesti että sillä olisi jo joku toinen...?

Odottaako se mies sinua siihen asti, että on uraputkessa? Tarkoitus oli nyt vain point out, että siitä ns. luuseristakin saattaa tulla se kaipaamasi uratykki =)

Minäkin nuorena halusin rikkaan miehen. En kyllä nyt osaa sanoa, että miksi. Tällä hetkellä tuntuu kamalalta ajatus, että rahani eivät olisi itse tienaamiani. Mutta minä olenkin aika urakeskeinen ihminen.

Mun mielestä on typerää heittäytyä "toisten armoille", typerää haaveilla paremmasta elämänlaadusta jonkun toisen ahkeroinnin tuloksena ja kaikista typerintä on ratsastaa toisen ansioilla (esim. nää "mun mies on sitä ja tätä ja tienaa sen ja sen verran"-tyypit). Niin ja onhan se laiskaa.

Mutta tää on vaan mun mielipide, eihän se kenenkään muun persettä kutkuta jos joku haluaa olla vielä aikuisenakin olla jonkun toisen aikuisen elätti.

Peesi. Näitä tapauksia on nähty enemmän kuin riittävästi joissa nainen kehuskelee miehensä hienolla duunilla ja isoilla ansioilla siihen asti että heille tulee ero.

Kyllä jokaisen pitää huolehtia omasta toimeentulosta eikä luottaa hyvätuloiseen siippaan.

[QUOTE="zzz";24891570]nää tavan duunarit saa kadota. mä haluan että meidän tulevat lapset voivat ylpeänä kertoa isänsä ammatiksi jonkun muun kuin bussikuskin tai minkälie työmiehen. lisäksi minä ja tuleva lapseni halutaan harrastaa mitä halutaan ja asua kivassa talossa maalla ja me tarvitaan myös rahaa niin että voisin olla kotona. myös siis maanviljelijä kelpaisi kunhan se homma kannattaa.

selvä provo kuten huomasitte mutta nykyinen mieheni vätystely ärsyttää ja rahallekin olisi käyttöä.[/QUOTE]

:laugh:

Onneksi mun lapset ylpeänä kertoo isän olevan bussikuski. Isojen autojen ajaminen kun on kuulemma paljon parempaa kuin jossain toimistossa istuminen ;)

Ai ihan turvenuijasta haaveilet :D

Mä olen onnellinen että olen hankkinut itselleni "hyvän ammatin" ettei tartte toisen elätti-tipuna olla. Mies "duunari" ja tienaa jonkusen verran vähemmän kuin mä... Meilläpä on varaa molemmilla olla kotona ja olen hemmetin ylpeä että mun duuni on yksi tekijä siihen että miehälläkin on mahdollisuus niin hoitovapaaseen kuin lyhennetyyn työaikaan. Kummallakin on mahdollisuus olla muksujen kanssa, kummallakin mahdollisuus harrastaa, yhdessä ollaan tupa hommattu jne.

Mä en kestäis katsoa itseäni peilistä jos olisin ihminen joka olettaa että joku tuo kaiken tarjottimella eteen. Mun maailmassa sellainen ei ole vaihtoehto. Mä haluan et mun miehellä on muukin elämä kuin meidän elättäminen ja työ.

Varmin tapa saada mies, jolla on hieno ammatti, on hankkia itse hieno ammatti. Opintojen parissa kohdataan samanhenkisiä ihmisiä, ja sieltä usein löytyy se kumppanikin.
t. DI jonka mieskin on kohta DI :D

Mun miehellä onkin aikaa mulle ja meidän lapsille. Ammatti ei ole niin hieano ja palkka ei tähtitieteellinen - vaan eipä tuo haittaa kun hän ei ole peheen ainoa tienaaja ;)

Mä en haluais mietä jolla on niin hieno ammatti että on aina pois kotoa. Liekkö sitten kummajainen kun viihdyn mieheni ja perheeni seurassa - ja toisaalta mieskin tykkää olla meidän kanssa.

[QUOTE="tii-";24892591]Varmin tapa saada mies, jolla on hieno ammatti, on hankkia itse hieno ammatti. Opintojen parissa kohdataan samanhenkisiä ihmisiä, ja sieltä usein löytyy se kumppanikin.
t. DI jonka mieskin on kohta DI :D[/QUOTE]

no kuten olen jo sanonut niin olen opintoni jo opiskellut ja maisterinpaperit on kourassa mutta se ei tee musta urekeskeistä ihmistä. mä haluaisin olla kotona.

Mun miehellä onkin aikaa mulle ja meidän lapsille. Ammatti ei ole niin hieano ja palkka ei tähtitieteellinen - vaan eipä tuo haittaa kun hän ei ole peheen ainoa tienaaja ;)

Mä en haluais mietä jolla on niin hieno ammatti että on aina pois kotoa. Liekkö sitten kummajainen kun viihdyn mieheni ja perheeni seurassa - ja toisaalta mieskin tykkää olla meidän kanssa.

Ei hieno ammatti tarkoita sitä, että on aina poissa kotoa.

Osa miehistä taas on poissa kotoa ei niinkään ammattinsa vaan harrastustensa ja kavereidensa takia... puhumattakaan näistä viikonloput baarille pyhittävistä äijänkuvatuksista.

Mun mielestä on typerää arvostella toisten haaveita...
Tää on niin suomalaista ajattelutapaa, että kaikkien pitäs tehä ja haluta samalla tavalla... Heti jos tekee tai ajattelee erilailla niin saa kökköö niskaansa.
Ja sellaisessa suhteessa jossa vaikka mies on rikas ja tienaa niin ehkä siinä voi ollakin naisen tehtävä olla sitten edustusvaimo tai kotiäiti tai jotain. Eli nainen antaa sen oman panoksensa siihen muulla tavoin kuin rahallisesti.
Eihän kaikki ihmiset halua samanlaista elämää eikä tarviikaan!

Yhteistyössä